Streaming diensten

Inloggen op Eleven Sports, naar "mijn account" gaan. Kiezen voor "Abonnementen" en dan op annuleren klikken bij jouw gekozen abonnement.

Heb geen topic gevonden die beter aansluit dan deze.

Ik ben net zoals velen van plan mijn tv abonnement af te sluiten. Nu is er die nieuwe (volgens mij) chromecast : https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv?hl=nl&pli=1

Wat we hebben: Smart TV uit 2013. (Netflix staat daarop en voor de rest hebben we dus Proximus Digitale TV)

Wat we willen: Netflix, VRT en Vier app

Is een chromecast dan wat we nodig hebben ? Kan ik dan gewoon mijn tv aanzetten en via de tv uit 2013 naar de VRT app zonder nog een ipad of gsm te gebruiken ?

Ik ben net zoals velen van plan mijn tv abonnement af te sluiten. Nu is er die nieuwe (volgens mij) chromecast : https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv?hl=nl&pli=1

Wat we hebben: Smart TV uit 2013. (Netflix staat daarop en voor de rest hebben we dus Proximus Digitale TV)

Is een chromecast dan wat we nodig hebben ? Kan ik dan gewoon mijn tv aanzetten en via de tv uit 2013 naar de VRT app zonder nog een ipad of gsm te gebruiken ?
Yup. Gebruikt de desbetreffende chromecast al zeker twee jaar. Vier app heb ik niet.

Waarom zou je een digibox moeten hebben?
Om te streamen heb je enkel internet nodig.

Ik heb bv enkel Telenet all in internet (55 euro) en de Telenet tv flow app(10 euro)

Laatst bewerkt:

Werkt perfect. We gebruiken de afstandsbediening van de Chromecast om de surround aan te sturen, om de tv aan te sturen en om de chromecast aan te sturen, dus qua ervaring zelfs beter dan zonder Chromecast gezien we maar 1 afstandsbediening hoeven te gebruiken nu. Wij gebruiken de Netflix app, Prime app, VTM Go, VRT NU en Spotify.

Geen idee waarom maar amazon prime als app op mijn TV gaat dus voor geen meter, die kwaliteit is altijd pixelated.
Als ik dan cast vanop mijn GSM is het perfecte kwaliteit, maar oh wee als je het dan is op pauze durft te zetten, nadien lopen geluid en beeld niet meer gelijk.

Is de enigste streaming dienst die mijn kloten uithangt eigenlijk. Nadat ik top gear en clarkson's farm uitgekeken heb gaat dat de vuilbak in.

Werkt perfect. We gebruiken de afstandsbediening van de Chromecast om de surround aan te sturen, om de tv aan te sturen en om de chromecast aan te sturen, dus qua ervaring zelfs beter dan zonder Chromecast gezien we maar 1 afstandsbediening hoeven te gebruiken nu. Wij gebruiken de Netflix app, Prime app, VTM Go, VRT NU en Spotify.
Top, de vier app is niet te verkrijgen ?

Waarom zou je een digibox moeten hebben?
Om te streamen heb je enkel internet nodig.

Ik heb bv enkel Telenet all in internet (55 euro) en de Telenet tv flow app(10 euro)

Geen idee, vandaar de vraag :)
Dus met internet kan ik eigenlijk alles doen, da's dan beslist

Geen idee waarom maar amazon prime als app op mijn TV gaat dus voor geen meter, die kwaliteit is altijd pixelated.
Als ik dan cast vanop mijn GSM is het perfecte kwaliteit, maar oh wee als je het dan is op pauze durft te zetten, nadien lopen geluid en beeld niet meer gelijk.

Is de enigste streaming dienst die mijn kloten uithangt eigenlijk. Nadat ik top gear en clarkson's farm uitgekeken heb gaat dat de vuilbak in.
Bij mij werkt dat toch perfect en heeft het beste beeld van alle steamingdiensten.
Staat inderdaad wel niet zoveel op. Ik heb het genomen om nu The Grand Tour te kijken en binnekort LOTR. Daarna wrslk ook abo pauzeren.

Top, de vier app is niet te verkrijgen ?

Geen idee, vandaar de vraag :)
Dus met internet kan ik eigenlijk alles doen, da's dan beslist
Als Telenet klant zou ik gewoon Telenet tv flow nemen.
Tv Vlaanderen is bagger kwaliteit. VRT nu , VTM go en vier zijn eigenlijk ook prul apps.

Ik had ook een tv van 7j oud en een digicorder.
Vorig jaar een Sony 65 inch Premium tv voor 1250 euro op de kop kunnen tikken (normaal 2000 euro) en enkel Telenet internet en tv flow genomen omdat ik op 2 jaar tijd mijn tv al terugverdien door die besparing...

Go play kunt ge sideloaden op android tv. Het werkt maar niet zo goed.

De beste optie lijkt me kodi met addons van de Belgische zenders. Let wel dat goplay geen live uitzendingen doet.

Ik wil me graagop amazon prime abonneren.
Maar ik ben nogal terughoudend om mijn bankkaart gegevens aan een account te koppelen.
Kan je, zoals met netflix, met een prepaidkaart geld op je account zetten?

Ik wil me graagop amazon prime abonneren.
Maar ik ben nogal terughoudend om mijn bankkaart gegevens aan een account te koppelen.
Kan je, zoals met netflix, met een prepaidkaart geld op je account zetten?

@Bernie.be Je kan met een prepaid Visa of Mastercard betalen voor Prime. Overschrijvingen of Bancontact worden niet aanvaard.
weet niet of het nu nog zo is, maar ik heb mijn Bancontact/maestro kunnen koppelen aan amazon de en betaal ook zo de prime.
Dat heeft toen wel enkele pogingen gekost, na de derde keer was het pas accepteert.

Even een vraagje naar jullie ervaringen.
Wij hebben thuis apple TV + netflix abbo + telenet digicorder.
Nu valt het wel op dat wij de digicorder praktisch niet meer gebruiken, ik gebruik die praktisch enkel voor sport te kijken (wielrennen/ f1/...).
We twijfelen dus om onze digicorder weg te doen om zo wat geld te besparen.
Iemand die iets ongeveer gelijk gedaan heeft en ervaringen hiermee wilt delen?

Hier ook een paar weken geleden digibox teruggebracht. Nog geen moment gemist.
Ik had al een nvidia shield en heb daarop alle Vlaamse zenders met de apps vtm go, vrtnu en goplay. Ook staan deze nog eens in kodi via een addon. F1 kijk ik via de auvio app van rtbf (daar kunnen de Vlaamse zenders nog iets van leren).

Let wel dat goplay geen livestreaming doet van hun zenders.

Terug
Bovenaan