Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup. Gebruikt de desbetreffende chromecast al zeker twee jaar. Vier app heb ik niet.Heb geen topic gevonden die beter aansluit dan deze.
Ik ben net zoals velen van plan mijn tv abonnement af te sluiten. Nu is er die nieuwe (volgens mij) chromecast : https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv?hl=nl&pli=1
Wat we hebben: Smart TV uit 2013. (Netflix staat daarop en voor de rest hebben we dus Proximus Digitale TV)
Wat we willen: Netflix, VRT en Vier app
Is een chromecast dan wat we nodig hebben ? Kan ik dan gewoon mijn tv aanzetten en via de tv uit 2013 naar de VRT app zonder nog een ipad of gsm te gebruiken ?
Kan dat dan ook zonder te betalen voor TV bij Proximus ? Dus bijvoorbeeld enkel een interenetabo of heb ik toch nog die digibox nodig ?Yup. Gebruikt de desbetreffende chromecast al zeker twee jaar. Vier app heb ik niet.
Werkt perfect. We gebruiken de afstandsbediening van de Chromecast om de surround aan te sturen, om de tv aan te sturen en om de chromecast aan te sturen, dus qua ervaring zelfs beter dan zonder Chromecast gezien we maar 1 afstandsbediening hoeven te gebruiken nu. Wij gebruiken de Netflix app, Prime app, VTM Go, VRT NU en Spotify.Heb geen topic gevonden die beter aansluit dan deze.
Ik ben net zoals velen van plan mijn tv abonnement af te sluiten. Nu is er die nieuwe (volgens mij) chromecast : https://store.google.com/be/product/chromecast_google_tv?hl=nl&pli=1
Wat we hebben: Smart TV uit 2013. (Netflix staat daarop en voor de rest hebben we dus Proximus Digitale TV)
Wat we willen: Netflix, VRT en Vier app
Is een chromecast dan wat we nodig hebben ? Kan ik dan gewoon mijn tv aanzetten en via de tv uit 2013 naar de VRT app zonder nog een ipad of gsm te gebruiken ?
Top, de vier app is niet te verkrijgen ?Werkt perfect. We gebruiken de afstandsbediening van de Chromecast om de surround aan te sturen, om de tv aan te sturen en om de chromecast aan te sturen, dus qua ervaring zelfs beter dan zonder Chromecast gezien we maar 1 afstandsbediening hoeven te gebruiken nu. Wij gebruiken de Netflix app, Prime app, VTM Go, VRT NU en Spotify.
Waarom zou je een digibox moeten hebben?
Om te streamen heb je enkel internet nodig.
Ik heb bv enkel Telenet all in internet (55 euro) en de Telenet tv flow app(10 euro)
Bij mij werkt dat toch perfect en heeft het beste beeld van alle steamingdiensten.Geen idee waarom maar amazon prime als app op mijn TV gaat dus voor geen meter, die kwaliteit is altijd pixelated.
Als ik dan cast vanop mijn GSM is het perfecte kwaliteit, maar oh wee als je het dan is op pauze durft te zetten, nadien lopen geluid en beeld niet meer gelijk.
Is de enigste streaming dienst die mijn kloten uithangt eigenlijk. Nadat ik top gear en clarkson's farm uitgekeken heb gaat dat de vuilbak in.
Als Telenet klant zou ik gewoon Telenet tv flow nemen.Top, de vier app is niet te verkrijgen ?
Geen idee, vandaar de vraag
Dus met internet kan ik eigenlijk alles doen, da's dan beslist
Voorlopig nog niet bij mijn weten, maar ik dacht dat ze ermee bezig waren. Sporadisch streamen we wel eens GoPlay via een laptop naar de chromecast als er echt iets is wat we willen zien.Top, de vier app is niet te verkrijgen ?
Yup. Ik heb enkel een internet abbo. Internet max van Proximus.Kan dat dan ook zonder te betalen voor TV bij Proximus ? Dus bijvoorbeeld enkel een interenetabo of heb ik toch nog die digibox nodig ?
Ik wil me graagop amazon prime abonneren.
Maar ik ben nogal terughoudend om mijn bankkaart gegevens aan een account te koppelen.
Kan je, zoals met netflix, met een prepaidkaart geld op je account zetten?
weet niet of het nu nog zo is, maar ik heb mijn Bancontact/maestro kunnen koppelen aan amazon de en betaal ook zo de prime.@Bernie.be Je kan met een prepaid Visa of Mastercard betalen voor Prime. Overschrijvingen of Bancontact worden niet aanvaard.