Ok, ik heb hier een meid die een paar biertjes gedronken heeft in mijn slaapkamer, en het wordt spicy.
Geef mij nu hoe ik objectief vaststel of ze te dronken is of niet, want ik zou niet weten hoe.
Als gij niet direct duidelijk objectieve criteria kunt geven die achteraf niet teruggeroepen kunnen worden, is wat wij zeggen wél wat gij zegt, enkel wilt ge het niet toegeven dat ge dat zegt.
Het punt is dat te dronken extreem vaag is, dat dat super relatief is, en dat als we uw mening dus volgen, elke vorm van dronken sex een risico is, want wanneer is iemand te dronken? Gaat van persoon tot persoon, rechter tot rechter, .... afhangen. Dus bij gevolg is het altijd een risico.
We hebben alvast met deze zaak vastgesteld dat iemand waar ge makkelijk een uur mee rondwandelt, die een conversatie met u kan aangaan, die telefoonnummers met u uitwisselt, die interesse in u toont, en die een wankel trapje alleen op kan geraken te dronken kan zijn. Dus bijgevolg is elke studentenseks na een nachtje stappen een potentiele verkrachting, dus dan is dat effectief uw punt.