Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat!Op maandag 28 oktober werd onze tweede zoon geboren. Alles is vlot verlopen en we zijn sinds gisteren terug thuis.
Wel héél content dat we buisjes hebben laten steken amai.
Mijn petekind krijgt eveneens een cadeau met zijn verjaardag, Sint-Maarten en Pasen. Met Nieuwjaar krijgt hij geld. En dan zijn er natuurlijk nog de lentefeesten.
Ik krijg dat tot op vandaag zelf nog van mijn ouders en mijn doopmeter. Heb met Pasen bijvoorbeeld van mijn ouders een nieuwe kookpan gekregen
.
Ik word binnenkort opnieuw meter en die mama wordt meter van onze dochter, gaan eens moeten afstemmen wat we gaan doen maar vermoed dat het dezelfde regeling zal zijn. Dat zijn nu eenmaal ook de momenten waarop we met heel de familie samenkomen.
Enige ‘lastige’ is dat in onze streek de Sint komt en bij mijn metekindje Sint-Maarten. Gaan daar een verhaal rond moeten verzinnen, die 2 gaan immers close samen opgroeien.
Nog 1,5 week te gaan. Het mag nu wel gaan komen, die laatste loodjes zijn best wel pittig
. Kan er niet tegen dat ik voor elk onnozel prul hulp moet vragen, wil mijn lichaam terug
.
Of impetigo? Dat is hier vorige week ook gepasseerd.Twee weken terug hand-voet-mondziekte en de dochter staat nu vol met rode vlekken die blaasjes lijken te geven...windpokken?
Het is wel wat dit seizoen.
Hier was ook een kind met impetigo in de crèche, dus het zou kunnen. Lijkt voor mij als leek nu wel meer op windpokken, maar kennelijk kan impetigo er ook zo uitzien. Ze had wel een hoest. Morgen pediater.Of impetigo? Dat is hier vorige week ook gepasseerd.
Ja, hier zeggen we dat de sint eerst bij mijn ouders passeert (rond Ieper) en dan doorvaart naar ons huis.Ivm de Sint / Sint-Maarten. Bij ons ist de sint, bij mijn ouderlijke thuis sint-maarten. We hebben het hem gewoon uitgelegd dat het 2 verschillende zijn. Mijn ma geeft dan alleen iets in december en niet in november. Fixed.

) Is het eerste jaar dat ze het een beetje zal snappen denk ik. (bijna 3) Ben toch benieuwd naar haar reactie 
Hier is het sint-maarten en bij de (schoon)ouders ook, maar op school sinterklaas. Wij maken daar dan van dat de sint niet overal tegelijk kan zjin en dus pas later op school zal komen. Wel beu dat in de klas dus nu totaal nog geen sprake zal zijn van de sint. Dus zelf al een beetje zitten zoeken naar content. Jammer dat ik op youtube maar 2 afleveringen vind van ''dag Sinterklaas" (de oude versie) Is het eerste jaar dat ze het een beetje zal snappen denk ik. (bijna 3) Ben toch benieuwd naar haar reactie
![]()
Gisteren naar Boektopia met de dochter, er was daar een volledige hoek met alle boekjes van Anna.

En maar 1 uur geslapen in de creche. Nu stikkapot natuurlijk.Eentje was klaarwakker en wou spelen. Wakker geweest van 1 tot 4u.![]()
En het zijn windpokken. Aan dit tempo doen we nog 5de en 6de ziekte dit jaar.Hier was ook een kind met impetigo in de crèche, dus het zou kunnen. Lijkt voor mij als leek nu wel meer op windpokken, maar kennelijk kan impetigo er ook zo uitzien. Ze had wel een hoest. Morgen pediater.
Maar daarna er wel vanaf.En het zijn windpokken. Aan dit tempo doen we nog 5de en 6de ziekte dit jaar.

Jup, hier ook. De pamper verversen is een gevecht. Hopelijk nu beter met druppeltjes tegen de jeuk want in slaap raken en doorslapen zijn zo ook heel moeilijk.Maar daarna er wel vanaf.
Hopelijk niet teveel last van de jeuk. Mijne stond toen vol tot zelfs tussen zijn billetjes.
Fenistil druppels? Daar worden ze ook wel slaperig van.Jup, hier ook. De pamper verversen is een gevecht. Hopelijk nu beter met druppeltjes tegen de jeuk want in slaap raken en doorslapen zijn zo ook heel moeilijk.