Ik zeg ook niet dat het nodig is elke dag, maar het verschil met de creche is gigantisch groot qua info. En als ze zoals bij ons tot de laatste week van augustus naar de creche ging, en dus een week later naar school, dan mis je die info wel ja. De juf zien we wel na school want de kinderen staan in de rij bij hun juf te wachten, maar ik ben niet die ouder die elke avond iets moet/wil vragen. Ik ben trouwens zelf niet altijd aan school wegens werk. Maar mij boeit het bv. minder wat ze in de klas zelf doen maar wel het zorggedeelte. Ze zijn nog zo klein. Ze heeft al 3x een ongelukje gehad op school en voor zover ik van mijn dochter zelf begrijp is dat dan altijd in de lange middagspeeltijd. Maar geen juf die mij dan zelf aanspreekt wat er gebeurd is ofzo. Of als ze thuiskomt met een volle drinkfles vraag ik mij af of dat nog het water is van 's morgens dat ik gevuld heb of of dat de juf dat bijgevuld heeft. Lijkt me toch belangrijk om te weten of ze genoeg drinkt daar. En dat vind ik jammer. Ze kan het wel zelf goed uitleggen maar dat zijn random dingen dus nog te jong om haar zelf te laten vertellen wat er juist gebeurd is.