Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Overdrijven is ook wel een kunst als ge de Wuyts hier bezig hoort... "Ineos door de gehaktmolen". Kom, kom: Thomas en Carapaz waren gewoon mee. Overigens alle echte favorieten waren mee. Het zijn juist een paar pseudo favorieten die er van tussen zijn.
Carapaz nog 5sec verloren blijkbaar (net als VA)
Ook te plat vandaag ivg met Alaphilippe
Zoals iedereen.
Mss morgen enkel de gele trui nog laten starten want de rest is te plat

Eindigt hij bij de eerste 5??? Gewoon niet goed genoeg. Toch zo moeilijk niet om toe te geven. Maar we weten het al. Als VDP ergens start als favoriet maar uiteindelijk niet wint, ligt het aan slecht positioneren of schakelprobleem of ander bullshit excuus.
2e of 21e maakt toch niet uit, hij is geen GC en gaat niet voor groen.

Alaphilippe was de beste ja, VdP gewoon op zijn waarde geklopt. 15kg meer op +8% is gewoon nefast.
Helemaal niet omdat hem te plat was.

Had op voorhand ook al aangegeven dat het lastiger was als de media deed uitschijnen

Alaphilippe was de beste ja, VdP gewoon op zijn waarde geklopt. 15kg meer op +8% is gewoon nefast.
Helemaal niet omdat hem te plat was.
Ging ook op het steilste stuk van de klim. Daar waar zijn gewicht het grootste voordeel geeft...

Tzal morgen wel van tzelfde zijn maar Mur De Bretagne heeft een minder steile piek EN waar er vandaag sowieso nog een aantal zaten te slapen en verschoten dat Alaphillipe daar al ging zou dat morgen geen excuus meer mogen zijn.

e180af9f-d68a-11eb-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Deze vrouw zal goed slapen vannacht...

Ging ook op het steilste stuk van de klim. Daar waar zijn gewicht het grootste voordeel geeft...

Tzal morgen wel van tzelfde zijn maar Mur De Bretagne heeft een minder steile piek EN waar er vandaag sowieso nog een aantal zaten te slapen en verschoten dat Alaphillipe daar al ging zou dat morgen geen excuus meer mogen zijn.

Je hebt de kans op winst en om meteen geel te pakken en op 2km van de meet zit de concurrentie te slapen ... Geloof je dat nu serieus zelf?

Flupke zei wel dat het niet afgesproken was om van zo ver al te gaan... Driesje toch.
Maar toch Dries zijn vitesse was ook wel weer super om te zien.
Benieuwd hoelang Flupke weer geel gaat rijden ( heb nog niet naar de ritten gekeken ).

Je hebt de kans op winst en om meteen geel te pakken en op 2km van de meet zit de concurrentie te slapen ... Geloof je dat nu serieus zelf?
Slapen is groot woord maar er zullen er toch een aantal geschrokken zijn dat het daar al ontplofte.
Eigenlijk was dat nochtans de logica zelve... als Alaphilippe wacht tot de laatste 1.5km is hij kansloos.
Als Roglic en Pogacar direct mee op het wiel zitten zijn ze wrs wel mee. Die 2 verwacht ik misschien toch attenter morgen.

Zegt onze autist.

En Declercq had bv niet eens gezien dat er valpartij was 1e keer dus uw reactie op hun doorrijden was totaal ongepast
Allereerst, knappe reactie dit. :sarcastic:

VDP was toch gewoon teleurstellend? Dit was toch niet wat wij en hijzelf ervan verwacht had? Initieel kan hij niet mee met Alla en daarna met Roglic en Pogacar. Na dat hij er uiteindelijk naartoe rijdt moet hij ook blijven zitten, de rest sluit daar ook gewoon bijna direct aan. "VDP was bij de beste 5". Nee, hij finisht uiteindelijk 20ste. Als hij zo goed was sprint die gewoon naar de 2de plaats.
Van VDP hadden we op voorhand verwacht dat hij echt ging mee doen, van VA hadden we dat gehoopt. Al dacht ik wel na de finish van de vrouwen dat het te zwaar ging zijn voor VA en VDP.

Carapaz en VA verliezen nog 5s omdat ze volgens mij in elkaar haken nog, je zag alleszins VA uit zijn pedaal schieten in de achtergrond op het shot dat Alla over de finish komt.

Tja de manier waarop jij het zegt is gewoon tenenkrullend, precies of VA hier klasse beter was dan VDP
Miss moet je zijn post nog eens lezen. Jij bent degene die meteen begint met het vergelijken van de 2. Nattefrost zegt gewoon dat VDP toch beetje teleurstelt los van wat hij over VA zei.

Los van dit alles verwacht ik morgen wel een VDP die meedoet voor de overwinning.

Froome heeft geluk zijn excuus ligt al klaar
Ditmaal heeft hij toch echt wel een terecht excuus ???

Bijna de hele ISN ploeg lag tegen de grond hé! :frown:

Ik heb even de uitslag erbij genomen

Guillaume Boivin: 1:01
Daniel Martin (Schaduw kopman): 5:43
Michael Woods (Kopman): 8:59 :oink:
(Froome en de anderen nog verderop)

Kort gezegd: Na 1 rit is de hele ronde voor ISN al naar de klote voor het klassement.
Maar goed, misschien is dit voor Woods (of Froome) wel goed om ergens proberen een ritje te winnen hé.
(Voor eindwinst waren ze toch quasi kansloos)

Flupke zei wel dat het niet afgesproken was om van zo ver al te gaan... Driesje toch.
Maar toch Dries zijn vitesse was ook wel weer super om te zien.
Benieuwd hoelang Flupke weer geel gaat rijden ( heb nog niet naar de ritten gekeken ).
Morgen de mur, dan sprinten (2 keer) en daarna TT en dan weer sprinten

Pfff, de tour. Dat is toch haat liefde he. Langs de ene kant de belangrijkste koers van het jaar, langs de andere kant de nervositeit, de vele valpartijen en achterlijke supporters.
Het is een wonder dat van de echte kanshebbers enkel Lopez tijd verloren heeft.

De wondere wereld van de social media zal haar wel snel op het spoor komen.

Moet de titel dan niet zijn: Tour de France 2021, The audience strikes back?

ASO heeft haar al aangeklaagd, al is ze onmiddellijk na het incident verdwenen en spoorloos momenteel 🤣🤣
1. Veroorzaken van een ongeval
2. Ze pleegt daarna dus gewoon vluchtmisdrijf hé (want ze is bewust hiervan en gaat er gewoon vandoor)

Als ze haar te pakken krijgen, kan ze dus voor 2 zaken bestraft worden. En terecht.

Is ze dan al niet genoeg gestraft?"
Als ze was blijven staan en zich verontschuldigd had, dan kan ik mij hier nog ergens in vinden.
Maar ze is ook nog eens "snel" gaan lopen. Neem tenminste uw verantwoordelijkheid.
Dus ze kan best zo snel mogelijk contact opnemen met de organisatie.

Laatst bewerkt:
1. Veroorzaken van een ongeval
2. Ze pleegt daarna dus gewoon vluchtmisdrijf hé (want ze is bewust hiervan en gaat er gewoon vandoor)

Als ze haar te pakken krijgen, kan ze dus voor 2 zaken bestraft worden. En terecht.

Is ze dan al niet genoeg gestraft?"
Als ze was blijven staan en zich verontschuldigd had, dan kan ik mij hier nog ergens in vinden.
Maar ze is ook nog eens "snel" gaan lopen. Neem tenminste uw verantwoordelijkheid.
Dus ze kan best zo snel mogelijk contact opnemen met de organisatie.

Idd, nog schuldig verzuim erbij ook. Laat die maar gestraft worden.
Als ik naar de koers ga kijken ga ik zoiets nooit voorhebben, samen met 99.9% van de toeschouwers blijen we mooi op de kant en moedigen we aan zonder onnozelheid.
Die onnozelaars moeten er vantussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan