Tour de France 2021

Wie wint de TdF 2021

• Geraint Thomas

Stemmen: 0 0,0%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 40 38,5%
  • Primoz Roglic

Stemmen: 37 35,6%
  • Pello Bilbao

• Simon Yates

• Julian Alaphilippe

Stemmen: 3 2,9%
  • Richie Porte

Stemmen: 1 1,0%
  • Nairo Quintana

• Alejandro Valverde

Stemmen: 2 1,9%
  • Enric Mas

• Vincenzo Nibali

• Richard Carapaz

Stemmen: 11 10,6%
  • iemand anders…

Stemmen: 8 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    104
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje ondergesneeuwd door de hectiek, maar Van Aert staat nu plots wel in een positie dat hij toch nog een reële kans heeft op geel na de tijdrit. Zeker niet evident tegen Alaphilippe en Van der Poel die voluit zullen gaan maar het kan wel.

Ja idd, ik mag al het grootste deel van mijn Tourmanager ploeg herschikken.. Ewan weg, Haig weg... Er zullen nog wel mensen die meedoen met Sporza Tourmanager hier hun wonden likken neem ik aan?
Jup, denk dat de meesten in mijn ploeg de grond al van dichtbij gezien hebben.

Ja idd, ik mag al het grootste deel van mijn Tourmanager ploeg herschikken.. Ewan weg, Haig weg... Er zullen nog wel mensen die meedoen met Sporza Tourmanager hier hun wonden likken neem ik aan?
Ik verlies enkel Haig. Door een bug is Haig 2x getransfereerd. Gevolg > 1 transfer over.

btw exit Kruiswijk (vermoed dat dit al gezegd geweest is).

Ik verlies enkel Haig. Door een bug is Haig 2x getransfereerd. Gevolg > 1 transfer over.

btw exit Kruiswijk (vermoed dat dit al gezegd geweest is).
Wie zou jij als vervanger Haig nemen? Nog best wachten tot aan de bergen mss en eerst een sprinter inzetten? Ik moet mijn ploeg herschikken maar zit met het feit dat Ewan mijn kopman was van de sprinters. Dan heb ik nog 2 transfers voor klassementsmannen te nemen en 1 uit noodzaak als vervanging voor Ewan..

Gezellig parcourtje heb je daar gebouwd ASO :sarcastic:
Het wordt precies elk jaar erger ipv beter wat betreft het parcours in de Tour de France. Ex-renner Thierry Gouvenou is de verantwoordelijke voor het parcours als ik mij niet vergis.. Die zou toch beter moeten weten met zijn ervaring denk ik dan? :sarcastic:

Wie zou jij als vervanger Haig nemen? Nog best wachten tot aan de bergen mss en eerst een sprinter inzetten? Ik moet mijn ploeg herschikken maar zit met het feit dat Ewan mijn kopman was van de sprinters. Dan heb ik nog 2 transfers voor klassementsmannen te nemen en 1 uit noodzaak als vervanging voor Ewan..
Probleem is vooral dat Haig 5M koste maar ik nu niets meer kan kopen van die 5M renners omdat er 10% bij komt. Die kosten nu 5.5. Ik ben gaan kijken dus bij de renners van 4M die nu 4.5M kosten. Omdat ik voldoende klimmers/punchers heb ik een sprinter/allrounder gepakt. Aranburu.
Heb je te weinig klimmers dan zou ik op zoek gaan naar een klimmer met top 10 ambities. En als je een main sprinter wil kan Merlier een goedkopere goede gok zijn. Maar gaat die wel Parijs halen? Hangt een beetje af wat je wil en hoe je ploeg gebalanceerd is. Wat is de naam van je ploeg?

Het wordt precies elk jaar erger ipv beter wat betreft het parcours in de Tour de France. Ex-renner Thierry Gouvenou is de verantwoordelijke voor het parcours als ik mij niet vergis.. Die zou toch beter moeten weten met zijn ervaring denk ik dan? :sarcastic:
Dit is eigenlijk erger dan de 'domme' dame van gisteren waar de gendarmerie nu massaal naar aan het zoeken is. Als Thierry Gouvenou de kunstenaar is van deze rit dan mogen ze die gast gerust vervolgen, jammer dat er vooraf geen gehoor aan werd gegeven door de enige echte acteurs, De renners/ploegen.

Als ik de herhalingen zie. Is het niet gewoon dat die kerel van alpecin wat naar rechts gaat en zo het voorwiel meeneemt van ewan?

Niet dat de alpecin kerel er aan kan doen. Maar mij lijkt het een dom accident?

Ik wist dat ewan gevallen was toen ik het voor de eerste keer zag. Maar net voor zijn val dacht ik nog hoe kan die hier nog vallen?

Die anderen moeten ook serieuze reflexen hebben, anders lig je er ook gewoon over imho.

Jammer jammerdie crashes

Following his crash, Caleb is forced to leave the race due to a right collarbone fracture. More news to follow.

Gebroken sleutelbeen

Beetje ondergesneeuwd door de hectiek, maar Van Aert staat nu plots wel in een positie dat hij toch nog een reële kans heeft op geel na de tijdrit. Zeker niet evident tegen Alaphilippe en Van der Poel die voluit zullen gaan maar het kan wel.

VdP voluit in de tijdrit? Ik mag het hopen, kans bestaat ook dat hij het gewoon laat lopen. Al ben ik wel eens benieuwd hoever hij zou komen als hij het volle pond geeft in de tijdrit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan