Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In dienen tijd waren ze met 100 man waarvan er 50 al gelost warenIn den tijd van Hinault zou het geen waar zijn. Gewoon den blok erop, en ASO kon plooien.
Heeft al opgegeven.Was dat Jack Haig die viel van Bahrain? Einde verhaal waarschijnlijk? Jammer was goed bezig
Niets ernstig.En Demare was ook gevallen. Bleef die zitten uit frustratie of heeft hij iets ernstig voor?
Als je daar van klaarkomt.. is er toch even iets mis..Ongelofelijk. Hoe straf en sterk is dit.
Pure klasse!
Ik denk dat ik net klaargekomen ben.
Ja idd, ik mag al het grootste deel van mijn Tourmanager ploeg herschikken.. Ewan weg, Haig weg... Er zullen nog wel mensen die meedoen met Sporza Tourmanager hier hun wonden likken neem ik aan?Heeft al opgegeven.
Jup, denk dat de meesten in mijn ploeg de grond al van dichtbij gezien hebben.Ja idd, ik mag al het grootste deel van mijn Tourmanager ploeg herschikken.. Ewan weg, Haig weg... Er zullen nog wel mensen die meedoen met Sporza Tourmanager hier hun wonden likken neem ik aan?
Ik verlies enkel Haig. Door een bug is Haig 2x getransfereerd. Gevolg > 1 transfer over.Ja idd, ik mag al het grootste deel van mijn Tourmanager ploeg herschikken.. Ewan weg, Haig weg... Er zullen nog wel mensen die meedoen met Sporza Tourmanager hier hun wonden likken neem ik aan?
Wie zou jij als vervanger Haig nemen? Nog best wachten tot aan de bergen mss en eerst een sprinter inzetten? Ik moet mijn ploeg herschikken maar zit met het feit dat Ewan mijn kopman was van de sprinters. Dan heb ik nog 2 transfers voor klassementsmannen te nemen en 1 uit noodzaak als vervanging voor Ewan..Ik verlies enkel Haig. Door een bug is Haig 2x getransfereerd. Gevolg > 1 transfer over.
btw exit Kruiswijk (vermoed dat dit al gezegd geweest is).
Het wordt precies elk jaar erger ipv beter wat betreft het parcours in de Tour de France. Ex-renner Thierry Gouvenou is de verantwoordelijke voor het parcours als ik mij niet vergis.. Die zou toch beter moeten weten met zijn ervaring denk ik dan?Gezellig parcourtje heb je daar gebouwd ASO![]()

Probleem is vooral dat Haig 5M koste maar ik nu niets meer kan kopen van die 5M renners omdat er 10% bij komt. Die kosten nu 5.5. Ik ben gaan kijken dus bij de renners van 4M die nu 4.5M kosten. Omdat ik voldoende klimmers/punchers heb ik een sprinter/allrounder gepakt. Aranburu.Wie zou jij als vervanger Haig nemen? Nog best wachten tot aan de bergen mss en eerst een sprinter inzetten? Ik moet mijn ploeg herschikken maar zit met het feit dat Ewan mijn kopman was van de sprinters. Dan heb ik nog 2 transfers voor klassementsmannen te nemen en 1 uit noodzaak als vervanging voor Ewan..
Dit is eigenlijk erger dan de 'domme' dame van gisteren waar de gendarmerie nu massaal naar aan het zoeken is. Als Thierry Gouvenou de kunstenaar is van deze rit dan mogen ze die gast gerust vervolgen, jammer dat er vooraf geen gehoor aan werd gegeven door de enige echte acteurs, De renners/ploegen.Het wordt precies elk jaar erger ipv beter wat betreft het parcours in de Tour de France. Ex-renner Thierry Gouvenou is de verantwoordelijke voor het parcours als ik mij niet vergis.. Die zou toch beter moeten weten met zijn ervaring denk ik dan?![]()
Exit Gesink bedoel je? Kruiswijk lees ik nog niets officieel over, ter controle naar ziekenhuis dat welIk verlies enkel Haig. Door een bug is Haig 2x getransfereerd. Gevolg > 1 transfer over.
btw exit Kruiswijk (vermoed dat dit al gezegd geweest is).
Ja Gesink sorry, die hollandersExit Gesink bedoel je? Kruiswijk lees ik nog niets officieel over, ter controle naar ziekenhuis dat wel

Beetje ondergesneeuwd door de hectiek, maar Van Aert staat nu plots wel in een positie dat hij toch nog een reële kans heeft op geel na de tijdrit. Zeker niet evident tegen Alaphilippe en Van der Poel die voluit zullen gaan maar het kan wel.