Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of ze hopen dat Pogy een mindere dag heeftIneos voelt zich zelfs al bedreigd
Ik vind dat persoonlijk een kampioen onwaardig.. opgave na hooguit 1 week.. zonder enige blessure of ziekte. Start dan niet en geef uw plaats aan iemand anders. Excuus Tokio? Laat me niet lachen.. er gaan nog renners naar de OS. Eens de bergen daar .. gedaan met "spelen" voor VdpVan der Poel niet meer gestart. Goeie beslissing. Heeft er alles uitgehaald wat ie kon in de eerste week. Nu alles op Tokio.
Komt wel vaker voor e? Wel meestal bij de Tour, enigste dat je kan doen zoals Tomski zei: sancties opleggen.Ik vind dat persoonlijk een kampioen onwaardig.. opgave na hooguit 1 week.. zonder enige blessure of ziekte. Start dan niet en geef uw plaats aan iemand anders. Excuus Tokio? Laat me niet lachen.. er gaan nog renners naar de OS. Eens de bergen daar .. gedaan met "spelen" voor Vdp
Welke renner gaat naar de OS voor een event op een andere fiets? Mss een paar op de piste maar dan nogIk vind dat persoonlijk een kampioen onwaardig.. opgave na hooguit 1 week.. zonder enige blessure of ziekte. Start dan niet en geef uw plaats aan iemand anders. Excuus Tokio? Laat me niet lachen.. er gaan nog renners naar de OS. Eens de bergen daar .. gedaan met "spelen" voor Vdp
Dan stap je gewoon af met 'maag en darmklachten' of zo ietsKomt wel vaker voor e? Wel meestal bij de Tour, enigste dat je kan doen zoals Tomski zei: sancties opleggen.
Hij pakte daar in rit 5 ofzo het roze na een winst half bergop tegen Ewan denk ik en z'n naarste concurrent was Nibali, ni?Ik kan me de giro-winst van Carapaz niet meer herinneren, was die daar dan zo goed? Aan de winnaars daar kan je ook wel zien dat het de makkelijkste is om te winnen.