Tour de France 2022

Wat als Vlasov echt 10 minuten krijgt, gaat Jumbo daar wakker van liggen?
Dan komt Arkea naar voor om Quintana zijn plek te vrijwaren. Zo gaat dat dan.
Klopt, dat zal inderdaad wel zo zijn ja.

Feit blijft wel dat Jumbo ook in het peloton op kop rijdt momenteel met Benoot en Laporte.

Gewoon de punten pakken aan de tussensprint en dan straks nog wat meehelpen in volle finale voor de ploeg denk ik.
Ik hoop niet dat dat dan dé reden is. Ok, zoveel krachten zal Van Aert dit niet kosten, maar met 200 punten voorsprong moet je dat de komende 3 dagen toch gewoon niet doen, vind ik. En wat gaat Van Hooijdock dan doen?

Als hij zich laat uitzakken na de tussensprint zie ik het issue niet. In zo'n grote groep kost dat VA 0,0 van zijn krachten. Dat Van Hooijdonck mee is, vind ik wel een beetje vreemd. Moet hij niet werken voor de ploeg? :tongue:

Klopt, dat zal inderdaad wel zo zijn ja.

Feit blijft wel dat Jumbo ook in het peloton op kop rijdt momenteel met Benoot en Laporte.

Ik hoop niet dat dat dan dé reden is. Ok, zoveel krachten zal Van Aert dit niet kosten, maar met 200 punten voorsprong moet je dat de komende 3 dagen toch gewoon niet doen, vind ik. En wat gaat Van Hooijdock dan doen?
Van Hooijdonck wacht boven op de eerste klim, WVA op de 2e indien nodig. Als het niet nodig is mag hij zijn eigen kans gaan.

De tactiek van aanval is de beste verdediging. In het slechtste geval stop je 5min en zit je opnieuw in het peloton als ze je daar broodnodig hebben en Benoot en Laporte moeten ondertussen maar aan 80%op kop rijden in het peloton

Alé al die ploegen worden uitgelachen omdat ze nauwelijks prijzengeld hebben gesprokkeld en als er dan eentje gaat spurten voor wat geld is het ook niet goed :unsure:

De tactiek van aanval is de beste verdediging. In het slechtste geval stop je 5min en zit je opnieuw in het peloton als ze je daar broodnodig hebben en Benoot en Laporte moeten ondertussen maar aan 80%op kop rijden in het peloton
Mja, maar dat laatste verandert toch niet als Van Aert en Van Hooijdonck gewoon in het peloton hadden gebleven. Jumbo moet nu toch niet harder of minder hard gaan rijden?

Ik zou het meer begrijpen, moest er tussen de laatste en voorlaatste klim nog een (lang) vlak stuk zitten, maar nu is het beneden komen en direct opnieuw beginnen klimmen, dus of het nu zo nuttig is om Van Hooijdock over die eerste klim te krijgen...

Maar goed, ik ga er niet op blijven doorgaan. Mijn ongelijk wordt straks waarschijnlijk toch bewezen :p

Vlasov die VA moest laten gaan. Dat is de omgekeerde wereld. :crazy:
Hij is dan toch nog niet volledig hersteld van Covid lijkt mij.

Zou toch denken dat Pogacar zou meegaan met de movistar mannen. Alles op die laatste klim dan?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan