De witte trui kan beter gewoon afgeschaft worden eigenlijk. Probeer die maar eens te winnen van Pogacar.
Een rode trui voor de meest strijdlustige of terug de combinatietrui, dat zou mooi zijn.
In 2024 wordt dat weer een strijd. Dan is hij er 25.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De witte trui kan beter gewoon afgeschaft worden eigenlijk. Probeer die maar eens te winnen van Pogacar.
Een rode trui voor de meest strijdlustige of terug de combinatietrui, dat zou mooi zijn.
Misschien. Misschien niet.Was net goed voor de spanning. Anders had hij de Tour wellicht eenvoudig gewonnen. Nu moet hij er tenminste bikkelhard voor blijven vechten tot het einde.

Tijdslimiet bedraagt amper 37'04". Van aert komt binnen als 50e op meer dan 21 minuten...
Jakobsen in gevaar?
Met de vingers in de neus voor onze Remco danIn 2024 wordt dat weer een strijd. Dan is hij er 25.
Als hij in de grote bus zit, ze echt moeite doen om op tijd binnen te komen en ze komen binnen op 37"06 of zo, dan gaat de jury wel mild zijn.Tijdslimiet bedraagt amper 37'04". Van aert komt binnen als 50e op meer dan 21 minuten...
Jakobsen in gevaar?
Met de vingers in de neus voor onze Remco dan

Je bedoelt de 'groene trui'? Eindelijk een concurrent voor VA?Met de vingers in de neus voor onze Remco dan

Straffe mannen bij de Aso.Korte ritten zijn wel vaker de smerigste.
Nu of je nu 20 of 30 minuten verliest maakt toch niks uit, kan je evengoed krachten sparen. Dus meesten zullen plots wel binnenkomen op zo'n dik halfuurtje.

Hij is binnen. Paar seconden overschot! No kidding!Spannendste moment van de dag. Go Fabio!

En na de finish dan. Renners totaal uitgewoond en dan de interviewer: was it hard today?Al die startinterviews altijd. Om gek van te worden. Elke dag zeggen ze hetzelfde.
Stop daar toch gewoon mee om die te interviews te spelen tijdens de koers.
Hij is binnen. Paar seconden overschot! No kidding!
16sec ... dichter bij de uitsluiting kan je niet zijn.
Hij heeft het dus net gehaald.![]()
Als de limiet hierboven neergeschreven klopt (37:04) dan is hij tijdig binnenGoei rekenmachine.

F. JAKOBSEN | QUICK-STEP ALPHA VINYL TEAM | 04h 02' 39'' | + 00h 36' 48'' |
Begrijp ik echt niks van.Om die dan mss ook uit koers te laten zijn? En bergop aan zijn snelheid hebben die weinig voordeelhttps://sporza.be/nl/2022/07/20/bek...imiet-mensenlief-wat-een-beeld~1658330856963/
Waarom zit daar in hemelsnaam geen knecht bij?Begrijp ik echt niks van.
https://sporza.be/nl/2022/07/20/bek...imiet-mensenlief-wat-een-beeld~1658330856963/
Waarom zit daar in hemelsnaam geen knecht bij?Begrijp ik echt niks van.
Om die dan mss ook uit koers te laten zijn? En bergop aan zijn snelheid hebben die weinig voordeel
Jakobsen was al na 10 meter op de eerste klim gelost (enkel Geniets zat er nog achter). Senechal, Lampaert en nog een derde QSer (even vergeten wie) hebben zich wel degelijk laten uitzakken en hem vergezeld tot de laatste klim. Dan moet je je knechten natuurlijk voorop sturen want anders heb je het risico dat die ook buiten tijd aankomen.
Begrijp ik wel, maar wat gaat QS nog doen in deze Tour zonder Jakobsen? Men kan toch op z'n minst daar een één knecht bijzetten? Plus ik veronderstel dat je, zeker aan de start vd laatste klim, anno 2022 toch een deftige calculatie kan maken of hij het gaat halen of niet. Van zodra het er hopeloos uitziet zoals bij Soler of Morkov begrijp ik dat nog, maar als het 50/50 is dan moet daar gewoon een knecht bij zitten imo.
Bijkomend is dat dat mentaal ook nog een boost geeft als er een teamgenoot bij u is.
Dat EN tegen een Vingegaard die op dat moment nog niet echt in kopman modus zit. Ik zeg niet dat Vingegaard toen had kunnen volgen maar hij was toen vooral bezig met de andere grote mannen volgen. Als die daar had geweten dat hij de dichtste concurrent voor Pogacar was had die misschien wel net iets meer gedaan.Rotslecht weer toen, met een lange aanval.
Beter dan die dude van de NOS die de Sporza ziekte heeft overgepakt en non-vragen stelde.En na de finish dan. Renners totaal uitgewoond en dan de interviewer: was it hard today?