Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik zag het net in de herhaling. Sprintkans poef weg, door de zitten.Wordt daar gesandwiched en dan ketting eraf of derailleur stuk.
Onnozel hé, wordt bijna van zijn fiets gereden terwijl hij in het wiel van Jakobsen zit.
Jakobsen zet wel z'n elleboog eerst heel breed nr rechts zodat Sagan ni kan passeren.Toch vooral Sagan die komt duwen maar gewoon de verkeerde tegen zich heeft met Jakobsen.
Peterke toch. Smeerlap.
Welja Sagan begint en hij heeft zijn reputatie zeker tegen.Sagan begint maar Fabio toch ook met het mes tussen de tanden hoor
Wout geel en groen!
Ja maar beiden zijn niet gevallen, ook anderen zijn gelukkig niet gevallen en de snelste heeft ook gewonnen, als ik in de jury zit om dit te beoordelen, dan zou ik het gewoon zo laten.Sagan begint maar Fabio toch ook met het mes tussen de tanden hoor
Wout geel en groen!
Vond ik ook, best gevaarlijk. Was het in Polen, ze spraken van een schande (bij wijze van spreken).Maar gewoon weer ridicule aankomst.
Bergaf, bochtig, ... Triestig
Ja maar beiden zijn niet gevallen, de snelste heeft ook gewonnen, als ik in de jury zit om dit te beoordelen, dan zou ik het gewoon zo laten.
Sagan komt eerst met zijn schouder tegen Jakobsen hangen waarna hij zich gewoon niet laat doen. Nu wel duidelijk dat er in de sprint wel meer gebeurd dan in die gouden kmJakobsen zet wel z'n elleboog eerst heel breed nr rechts zodat Sagan ni kan passeren.

Maar zo blijven we toch bezig? Altijd enkel iets doen als er gevallen wordt. Beiden brengen daar minstens 5 andere sprinters in gevaar hé. Al ze op de grond gaan zitten Ewan, Philipsen (die ook wel 2 vieze zwiepers maakt in de laatste 500m), ... allemaal met gebroken beenderen. Gewoon beiden weer de grens opzoeken en misschien wel er net over imo.
Het was op het randje ja, het is voor discussie vatbaar. Er gaat zowiezo niemand klacht indienen.Maar zo blijven we toch bezig? Altijd enkel iets doen als er gevallen wordt. Beiden brengen daar minstens 5 andere sprinters in gevaar hé. Al ze op de grond gaan zitten Ewan, Philipsen (die ook wel 2 vieze zwiepers maakt in de laatste 500m), ... allemaal met gebroken beenderen. Gewoon beiden weer de grens opzoeken en misschien wel er net over imo.