Tour de France 2022

De jury is het nog aan het bekijken maar ik denk niet dat ze hier iets mee doen.

Gewoon typische Sagan actie, maar Jakobsen is iemand die zich niet laat doen (al is dat overdreven breed maken wel iets wat ik irritanter en irritanter begin te vinden). Ewan 200m ervoor bijvoorbeeld wel.

Goh, ze zoeken elkaar toch wel serieus op met ellebogen en schouders. Zo brengen ze eigenlijk iedereen in gevaar.
Is toch zeer op de limiet... wat mij betreft mogen ze allebei gediskwalificeerd worden.

Sagan begint maar Fabio toch ook met het mes tussen de tanden hoor :eek:

Wout geel en groen!
Ja maar beiden zijn niet gevallen, ook anderen zijn gelukkig niet gevallen en de snelste heeft ook gewonnen, als ik in de jury zit om dit te beoordelen, dan zou ik het gewoon zo laten.

Ja maar beiden zijn niet gevallen, de snelste heeft ook gewonnen, als ik in de jury zit om dit te beoordelen, dan zou ik het gewoon zo laten.

Maar zo blijven we toch bezig? Altijd enkel iets doen als er gevallen wordt. Beiden brengen daar minstens 5 andere sprinters in gevaar hé. Al ze op de grond gaan zitten Ewan, Philipsen (die ook wel 2 vieze zwiepers maakt in de laatste 500m), ... allemaal met gebroken beenderen. Gewoon beiden weer de grens opzoeken en misschien wel er net over imo.

Ik snap niet dat Jakobsen nog in zo'n omstandigheden voluit durft gaan. Dan ben je een beetje gek volgens mij, en in elk geval een echte sprinter.

Jakobsen zet wel z'n elleboog eerst heel breed nr rechts zodat Sagan ni kan passeren.
Sagan komt eerst met zijn schouder tegen Jakobsen hangen waarna hij zich gewoon niet laat doen. Nu wel duidelijk dat er in de sprint wel meer gebeurd dan in die gouden km :laugh:

Leek me toch meer Sagan dan Fabio. Toch Kudos naar Fabio om weer zonder verstand door de meute te vliegen. Na die zware crash in Polen. Denk 1 van de eerste keren na zijn val dat ie zo weer moeten friemelen heeft denk ik.

Maar zo blijven we toch bezig? Altijd enkel iets doen als er gevallen wordt. Beiden brengen daar minstens 5 andere sprinters in gevaar hé. Al ze op de grond gaan zitten Ewan, Philipsen (die ook wel 2 vieze zwiepers maakt in de laatste 500m), ... allemaal met gebroken beenderen. Gewoon beiden weer de grens opzoeken en misschien wel er net over imo.

Geen van beide maakt er iets van maar zoals je zegt naar de andere toe zeer risicovol.

Het was op het randje ja, het is voor discussie vatbaar. Er gaat zowiezo niemand klacht indienen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan