Tour de France 2022

Wout op z'n Gregs haha, gewoon zelf in de ontsnapping proberen geraken.

Ik had niet veel van Mathieu verwacht in de Tour omdat de combinatie Giro - Tour sowieso zeer moeilijk is, maar dit is wel echt opvallend. Daar moet een andere oorzaak voor zijn.

ffs Sporza, die stream trekt weeral op niks, constant laden en vastlopen... Gisteren ook al dat probleem, dacht toen dat er misschien te veel /meer dan verwacht mensen aan het kijken waren vanwege de kasseienrit... maar nu om 12u30 bij de start van een rit, je gaat mij niet wijsmaken dat die stream nu al overbelast zou zijn...?
Voorzie toch eens een deftige stream aub!
Ok dus het is niet mijn vpn, die stream is gewoon crap ?

De kasseistroken zelf zijn imo niet de boosdoener. De nervositeit is dat wel. Kijk maar naar de rit van 2015 naar Huy. Door de nervositeit en het continu willen opschuiven, werd er gevallen als vliegen, zelfs op een stuk kaarsrechte weg. O.a. Dumoulin en Gerrans werden uitgeschakeld en een hoop anderen (Matthews, Cancellara, ...) liepen serieuze schade op. Het ging toen niet om klassementsrenners en Neeltje Jans had al brokken gemaakt, dus die rit zijn we allemaal al vergeten.

Als niet Roglic maar bv. Gaudu gisteren die pech had, was volgens mij ook alles van gisteren relatief snel vergeten.
En wss een deel die normaal ook geen ritten doen zoals paris Roubaix en dus geen ervaring hebben. Maar ik vond het er gisteren ook wel enorm nerveus aan toe gaan.

Uit de Sporza live updates: "Als de 10 leiders omkijken, zakt de moed hen in de schoenen. Steeds weer duikt die banaan uit Herentals op."
:lol:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan