Tour de France 2022

Of ze willen de rit winnen? Grootste tegenstander is WVA dus als ze de kloof dichten dan zijn die zijn kansen geslonken
Snap niet dat er niet meer gaan werken, de kansen van al de rest zijn serieus gestegen (Bahrein bv ..)
Met wie? MVDP is de enige in die ploeg die de aankomst aankan in een groepssprint, en die hangt al van bij de start tussen zijn kader...
Philipsen gaat het hier echt niet halen op deze aankomst tegen gasten als Pogacar...

Met wie? MVDP is de enige in die ploeg die de aankomst aankan in een groepssprint, en die hangt al van bij de start tussen zijn kader...
Philipsen gaat het hier echt niet halen op deze aankomst tegen gasten als Pogacar...

Ik geef je gelijk hoor, maar Philipsen reed eergisteren bij die aanval van Van Aert wel bij de beste 15 die heuvel over. Die zal dus wel wat vertrouwen hebben.

Bora nu ook mee aan het werken. Vind ik op zich wel logisch. Vlasov zijnde wil je Fuglsang toch ook geen minuten geven, je weet maar nooit dat opeens wel eens 3 weken constant kan presteren en vooral met Schachmann en Vlasov zelf heb je wel 2 mannen die zo een aankomst goed aan kunnen.

Van Bora begrijp ik het zeker, Vlasov lijkt mij een van de grote kanshebbers op deze aankomst.
Maar had gehoopt dat de rest van het peleton ook allemaal naar UAE ging kijken, maar zo werkt het natuurlijk nooit...
Jammer maar helaas, ik vrees dat het op niets gaat uitdraaien voor Wout. maar goed geprobeerd! En voor enorm veel spektakel gezorgd
Hopelijk bekoopt hij de inspanning niet en kan hij wel zijn gele trui behouden op deze zware aankomststook. er gaan zeker gaatjes vallen en seconden geteld worden...

Van Bora begrijp ik het zeker, Vlasov lijkt mij een van de grote kanshebbers op deze aankomst.
Maar had gehoopt dat de rest van het peleton ook allemaal naar UAE ging kijken, maar zo werkt het natuurlijk nooit...
Jammer maar helaas, ik vrees dat het op niets gaat uitdraaien voor Wout. maar goed geprobeerd! En voor enorm veel spektakel gezorgd

Iedereen hoopt dat, iedereen wilt spanning, maar de Tour bestaat niet enkel uit het gevecht Jumbo - UAE. En gelukkig maar, het zou toch maar saai zijn na een tijd. Hetzelfde met Stuyven gisteren, die kreeg zoveel belachelijke commentaar terwijl die helemaal niet moet bezig zijn met Pogacar of Jumbo. Die denkt gewoon (terecht) aan zichzelf. Bora rijdt nu, EF ook, die zullen ook wel hun redenen hebben (kansje op geel voor Powless bv, Bettiol voor de rit, etc.)

Als ze in peloton naar die slotklim gaan is het volgens mij gewoon Pogacar die iedereen oprolt hoor, zeker nu Roglic zo toegetakeld is.

Als ze in peloton naar die slotklim gaan is het volgens mij gewoon Pogacar die iedereen oprolt hoor, zeker nu Roglic zo toegetakeld is.
sowieso... enigen in dit peleton die hem kunnen/konden kloppen op deze aankomst zijn WVA en MVDP, maar beide gaan daar niet meer toe in staat zijn.
Maar er gaan nog heel veel aanvallen volgen in de finale als ze die 3 hebben teruggepakt. Mannen als Wellens/Mohoric/Laporte/etc gaan nog wel iets proberen denk ik, want die weten dat ze anders geklopt zijn. Ik verwacht niet dat een grote groep hier voor de overwinning vecht...

Ik wil Vlasov deze finale wel eens zien opknallen.

Degene die dachten dat niemand anders dan UAE achter deze groep gingen rijden zijn wel heel naïef.

VA gaat straks de tussensprint proberen te winnen en daarna gaat hij rustig recupereren.
(ondertss net die tussensprint inderdaad gewonnen :tongue: )

Best case kan hij aan de finish ook nog wat puntjes sprokkelen. De kans op winst is zowiezo klein, of hij nu in de aanval ging of niet.

Het andere deel van het plan is gewoon - de andere ploegen (voorlopig) het vuile werk laten opknappen.

Ik snap niet waarmee Wout vandaag bezg is/was
Misschien optioneel als springplank voor Vingegaard straks?
En Jumbo hoeft hierdoor ook niet te werken. (voor de gele trui).

Zowiezo gaan de andere ploegen het gat moeten dichtrijden. Jumbo gaat dit niet doen.

Als hem slim is laat hem het aan iemand anders zodat die ploegen in het vervolg ook nog willen rijden

Of iemand als Teuns? Desnoods al gaan op dat eerdere klimmetje

Ik snap niet waarmee Wout vandaag bezg is/was

Zelfde als VDP vorig jaar. En ook GVA deed. Langer geel houden.

Jumbo gaat het gat niet dicht rijden. BEX en QS gaan vandaag ook niet werken. Als VA er niet was in gevlogen was er misschien een man of 10 weggereden die ze nooit meer terugzagen. Weg rit en met een beetje weg zat er eentje bij die niet te ver stond en geen bedreiging vormde voor het eindklassement zoals gisteren Powless en Hagen en was ook geel weg.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan