Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft zeneige compleet kapot geredenSimmons heeft zo afgezien![]()
.
?Geschiedenis schrijvenIndrukwekkend, dat zeker. Maar wat is het nut? Naar mijn gevoel is dit een compleet zinloze onderneming. Geen idee wat hij hiermee wil(de) bereiken.
Weinigen zullen dit onthouden als het geen zege oplevert hoor.Geschiedenis schrijven
Die mens die zei dat VA geen STER is, even belachelijk maken misschien?Indrukwekkend, dat zeker. Maar wat is het nut? Naar mijn gevoel is dit een compleet zinloze onderneming. Geen idee wat hij hiermee wil(de) bereiken.
20 punten, strijdlust, afscheid nemen van het geel in stijl, geel proberen redden, UAE onder druk zetten zodat Vingegaard of misschien zelfs Roglic kunnen profiteren (hetzij vandaag, hetzij de komende dagen), risico op valpartijen minimaliseren, gewoon omdat het kan, ....Indrukwekkend, dat zeker. Maar wat is het nut? Naar mijn gevoel is dit een compleet zinloze onderneming. Geen idee wat hij hiermee wil(de) bereiken.

Puntjes op de i zetten voor zichtzelf na de enorme teleurstelling van gisteren vermoed ik. gewoon Koersen met een hoofdletter K...Indrukwekkend, dat zeker. Maar wat is het nut? Naar mijn gevoel is dit een compleet zinloze onderneming. Geen idee wat hij hiermee wil(de) bereiken.
Die had hij wel, tot hij corona kreeg.Jammer dat hij deze vorm niet had tijdens de voorjaarsklassiekers...
Ja maar misschien vindt hij het gewoon leuk om dit te doen in de gele trui en geniet hij gewoon van deze zinloze trip?mooi gedaan enzo eh, maar als hij dit niet wint is dat toch niet meer dan de zoveelste lange vlucht in een semi vlakke rit die gedoemd is op niks uit te draaien?
Als dat een schoon nummer is dan zijn er zo 4-5 elke tour.