Tour de France 2022

Hij kan dit onmogelijk houden als de punchers gaan op de klimmetjes, maar dit is toch een van de meest indrukwekkende prestaties ooit in een tourrit, hij is al van km 0 aan het beuken...

Indrukwekkend, dat zeker. Maar wat is het nut? Naar mijn gevoel is dit een compleet zinloze onderneming. Geen idee wat hij hiermee wil(de) bereiken.

Indrukwekkend, dat zeker. Maar wat is het nut? Naar mijn gevoel is dit een compleet zinloze onderneming. Geen idee wat hij hiermee wil(de) bereiken.
Die mens die zei dat VA geen STER is, even belachelijk maken misschien?
Revenge time!

20 punten, strijdlust, afscheid nemen van het geel in stijl, geel proberen redden, UAE onder druk zetten zodat Vingegaard of misschien zelfs Roglic kunnen profiteren (hetzij vandaag, hetzij de komende dagen), risico op valpartijen minimaliseren, gewoon omdat het kan, ....

Kies maar uit. :unsure:

Puntjes op de i zetten voor zichtzelf na de enorme teleurstelling van gisteren vermoed ik. gewoon Koersen met een hoofdletter K...

Ik vraag mij vooral af of die nog wat overschot zou hebben, of dat het op de klim zelf gewoon meteen gedaan is.

Jammer dat hij deze vorm niet had tijdens de voorjaarsklassiekers...
Die had hij wel, tot hij corona kreeg.

Toch serieus gezakt nu ineens naar ongeveer 40 seconden. Ik gun 'm het volledig, maar dit lijkt redelijk onmogelijk, zelfs voor Wout.

mooi gedaan enzo eh, maar als hij dit niet wint is dat toch niet meer dan de zoveelste lange vlucht in een semi vlakke rit die gedoemd is op niks uit te draaien?

Als dat een schoon nummer is dan zijn er zo 4-5 elke tour.

Liever iemand die probeert en faalt, dan een grijze muis die een anonieme tour zal rijden a la Naesen bv.

als je op voorhand zou weten wanneer een aanval op een succes uitdraait zou het makkelijk zijn.

mooi gedaan enzo eh, maar als hij dit niet wint is dat toch niet meer dan de zoveelste lange vlucht in een semi vlakke rit die gedoemd is op niks uit te draaien?

Als dat een schoon nummer is dan zijn er zo 4-5 elke tour.
Ja maar misschien vindt hij het gewoon leuk om dit te doen in de gele trui en geniet hij gewoon van deze zinloze trip?
Voor VA is dit vermoedelijk toch gewoon keihard genieten en dan finito gele trui ??

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan