Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pedersen, Sagan, Matthews (lol), Kristoff. Zoiets.Ben benieuwd wie er in de buurt komt van Van Aert voor t puntenklassement in ieder geval ik denk echt niemand (en ik hoop het ook voor mijn financiën).
En wie er in de buurt komt van Pogacar maar ook daar denk ik niemand.
Ja dat zijn dan de namen die je "verwacht" maar hoe gaan die Van Aert pakken? In een massaspurt gaan die daar zelden tot nooit voor eindigen en in de "tussenetappes" gaat Van Aert er normaal ook niet sneller af dan die mensen. Soit we zien wel maar ik heb veel hoop op een groene trui voor "onze" Van Aert.Pedersen, Sagan, Matthews (lol), Kristoff. Zoiets.
Deze week de Tourgids eens doorgenomen en met veel goede wil kom je aan 6 sprintkansen (voor Groenewegen nog wat minder).
Een Tour meer op maat van van Aert kan je moeilijk bedenken. Iemand een overzicht welke ritten de volle 50 punten opleveren?

En waarom Philipsen niet?Pedersen, Sagan, Matthews (lol), Kristoff. Zoiets.
Omdat VDP voor die ritten de kopman gaat zijn?En waarom Philipsen niet?
Kan evengoed een geaccidenteerd parcours aan en zal veel meer vrijheid hebben binnen zijn team om overal puntjes te gaan sprokkelen. Kan natuurlijk nog niet de nodige adelbrieven voorleggen die een Van Aert wel heeft, maar kan wel een gedegen tegenstander worden.
Ik acht de kans klein dat Philipsen zal moeten werken voor VDP, daarvoor hebben ze nog mannen in de ploeg. Beter met 2 kanshebbers in de finale dan met 1. Ook al is VDP kopman nr.1 in bepaalde ritten, Philipsen zie ik dan nog gewoon proberen meedoen voor de ereplaatsen.Omdat VDP voor die ritten de kopman gaat zijn?
In Coquard zie ik niet echt een bedreiging voor Van Aert.Philipsen hoort zeker thuis is dat rijtje. En doe dan ook maar Coquard :]
Als VDP zegt 'vandaag ben ik kopman' dan rijdt iedereen in zijn dienst en mag Jasper de sprint aantrekken als hem er nog bij isIk acht de kans klein dat Philipsen zal moeten werken voor VDP, daarvoor hebben ze nog mannen in de ploeg. Beter met 2 kanshebbers in de finale dan met 1. Ook al is VDP kopman nr.1 in bepaalde ritten, Philipsen zie ik dan nog gewoon proberen meedoen voor de ereplaatsen.
Als uw moeder wieltjes had, zou ik er ook eens graag op rijden. Wat een zever steeds.Als VDP zegt 'vandaag ben ik kopman' dan rijdt iedereen in zijn dienst en mag Jasper de sprint aantrekken als hem er nog bij is
Van waar haal jij deze info? (Oprechte vraag)stage 4 is Calais lastige puist 10k van't einde, stage 5 is kasseienrit, stage 6 is Longwy aankomst op muur, stage 8 is Lausanne aankomst op muur, stage 13 is St-Etienne hellende aankomst, stage 15 is Carcassonne wat normaal wel een massasprint zal worden, stage 19 is Cahors met 1km aan 5-6% op't einde.
- Stages “without particular difficulties” (Stages 2,3,4,5,6,8,13,15,19,21) 50-30-20-18-16-14-12-10-8-7-6-5-4-3 and 2 points for the first 15 riders
- “Rolling” stages (Stages 7,10,14,16): 30-25-22-19-17-15-13-11-9-7-6- 5-4-3-2 points
- “Very difficult” stages (Stages 4,9,11,12,17,18) : 20-17-15-13-11- 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 points
- Time trials (Stages 1, 20), 20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 points
- Intermediate sprints: 20-17-15-13-11-10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 points
Goed verdeeld die 50 punten
en de meeste van de tussensprints liggen ook in't eerste kwart van de ritten. In de Alpen bv 2 tussensprints na 15km koers![]()
. De eerste rit in lijn en dan gaan ze de renners in de laatste 20km, 18km dwars over het water sturen. That's gonna go well... dat gaat een méga-sprint zijn naar die brug en als de wind daar dan ook nog eens gaat spelen gaat het helemaal mooi worden. Het gaat op die manier niet duren tot op de kasseien voor de eerste slachtoffers gaan vallen.Dit is geen zever, dat is gewoon een feit: Als VDP zijn zinnen ergens op zet is hij de enige kopman die dagAls uw moeder wieltjes had, zou ik er ook eens graag op rijden. Wat een zever steeds.
Vorig jaar zat Philipsen in een ploeg met VDP én Merlier en nog eindigt hij 6 keer 2e of 3e. En 4e in het puntenklassement na Cav (die er niet bij is), Matthews (die dit jaar niet vooruit komt), en Colbrelli (die er niet bij is). Als hij kan bevestigen, gaat het groene klassement een ambitie van hem zijn.