Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nadeel van vervangbaar te zijn zeker? Vervang Hermans door Pogacar en Wanty had Pogacar nooit thuis gelaten (allé je begrijpt wat ik bedoel).En Wanty laat Hermans thuis. Vies trekje in het wielrennen om renners de belangrijkste koers van het jaar te ontzeggen als de contractonderhandelingen niet lopen zoals de ploeg wil.

En Wanty laat Hermans thuis. Vies trekje in het wielrennen om renners de belangrijkste koers van het jaar te ontzeggen als de contractonderhandelingen niet lopen zoals de ploeg wil.
En toch is het elk jaar wel ergens prijs, Andersen krijgt zo van DSM ook de kans niet om te starten in eigen land. Dat is toch iets dat je zo'n ploeg nooit vergeeft.Er zijn toch ook ploegen die het niet doen. Blijf het een beetje laf vinden van de ploegen zelf. Ik kan het ergens begrijpen als het geen super renners zijn en je een goede vervanger hebt, maar bij Hermans is dat echt niet het geval he. Die heeft altijd zijn plaats in die selectie.
En toch is het elk jaar wel ergens prijs, Andersen krijgt zo van DSM ook de kans niet om te starten in eigen land. Dat is toch iets dat je zo'n ploeg nooit vergeeft.
Stel u voor dat Trek Pedersen thuis had gelaten. Sorry manneke maar je hebt nog niet getekend voor 2023, aan dit loon of je kan fluiten naar een Tour-start in eigen land.

Kristof pakken ze dan wel mee terwijl die het na 1 jaar ook al afbolt.
Shame on you Wanty!
Ik denk dat het geen geheim is dat MVDP de man bij Alpecin is.Als je deze quote nu inkadert en boven je bed hangt, dan ga je vast lekker dromen.
was te wachten tot jij kwam opdagen natuurlijkIk denk dat het geen geheim is dat MVDP de man bij Alpecin is.
Hij is de renner die de ploeg draagt. Zorgt voor heel veel punten en heeft de ploeg ook gebracht tot waar ze nu staan. De ploeg heeft heel veel te danken aan hem.
Ik denk dat ge schromelijk onderschat hoeven de Vlam van Ham Alpecin oplevert
Dus jij gelooft echt dat als VDP in de tour zegt vanaf nu ga ik de sprints doen en Philipsen doet de lead-out dat die zijn zin krijgt?Qua punten doet hij zijn duit in het zakje. Maar qua exposure en sponsorbelangen is hij maar kleine koek tegenover MVDP hoor.
Imo hetzelfde liefje met WVA. Als die jumbo verlaat dan slaagt dat een groot gat dat ze niet zomaar opvullen. Vergeet niet dat hij en een winnaar is en een zeer belangrijke pion in de klassementen. Ik wil Roglic wel eens Parijs-Nice zien winnen zonder hem.
Al zal Wout wel een stuk minder te zeggen hebben in de ploeg. Maar goed men zal hem ook wel zoveel mogelijk proberen te pleasen.
Bij alpecin is het met alle respect momenteel nog altijd vooral team Van Der Poel eh. Philipsen komt nooit in het vaarwater van hem. Maar mocht dit zo zijn dan lijkt de keuze mij snel gemaakt wie zijn zin krijgt als Van Der Poel er echt op staat. Hij is teamplayer genoeg, maar onderschat ook niet dat hij ook zelf graag wint. We zullen snel genoeg zien met welk doel hij aan de start zal staan.
. Daar had je zijn no show in de sprints in de Giro zelf niet voor nodig om te zien dat dat gewoon een idioot plan is.Welke indicatoren wijzen naar Asgreen? Thuisvoordeel dan? Want er is letterlijk geen enkele andere reden om aan te nemen dat Asgreen zijn voet naast, laat staan voorbij, die van Ganna, Wout en Kung gaat zetten hier imo... en dan zwijg ik nog over Bisseger die van die tijdrit ongetwijfeld zijn hoofddoel van het seizoen gemaakt heeft en dit seizoen (als enige) Ganna al heeft geklopt...Wie gaat die ITT winnen in Denemarken??? Asgreen???????? Pfff dat het maar rap 1/7 is
Nee.Dus jij gelooft echt dat als VDP in de tour zegt vanaf nu ga ik de sprints doen en Philipsen doet de lead-out dat die zijn zin krijgt?. Daar had je zijn no show in de sprints in de Giro zelf niet voor nodig om te zien dat dat gewoon een idioot plan is.
Als blijkt dat VDP op de champs elysees nog kans maakt op groen als hij binnen de 5 eerste moet finishen misschien maar anders nooit eh of denkt gij dat Philipsen dan nog bij die ploeg blijft?
Wat een discussie ook. Al een geluk is VDP zelf niet zo stom om zulke dingen te eisen. Alpecin is ook niet zo'n team geworden door zulke dingen toe te laten.
Btw, dat geldt ook andersom eh, op VDP zijn terrein gaan ze ook nog Philipsen of iemand kopman maken.
Ik wilde gewoon een niet gebruikelijke naam droppen...Welke indicatoren wijzen naar Asgreen? Thuisvoordeel dan? Want er is letterlijk geen enkele andere reden om aan te nemen dat Asgreen zijn voet naast, laat staan voorbij, die van Ganna, Wout en Kung gaat zetten hier imo... en dan zwijg ik nog over Bisseger die van die tijdrit ongetwijfeld zijn hoofddoel van het seizoen gemaakt heeft en dit seizoen (als enige) Ganna al heeft geklopt...
Met uitzondering van Evenepoel en Dennis staat de voltallige wereldtop hier aan de start. Ik zeg niet dat het niet kan maar Asgreen gaat de allerbeste dag uit zijn carriere moeten hebben en hopen dat er minstens 3-4 andere renners geen super dag hebben.

Das zo´n beetje als niet Pogacar noemen voor eindwinst om een waterkans te hebben om te kunnen zeggen "ik wist het".Ik wilde gewoon een niet gebruikelijke naam droppen...
In alle geval, het is een rare kwiet, het is in zijn thuisland en het is maar 14km. Ik schrijf hem niet af.

Er zijn er hier die echt geloven dat Matje in de RvV de sprint gaat aantrekken voor Philipsen als ze met een groepje naar de meet gaan voor winst![]()

Er zijn er hier die echt geloven dat Matje in de RvV de sprint gaat aantrekken voor Philipsen als ze met een groepje naar de meet gaan voor winst
Nu goed (voorlopig) is die daar de plat voor om überhaupt voor de overwinning mee te doen.
Er zijn ploegmaten die dat ook al gewoon gezegd hebben: 'als Mathieu de wedstrijd wilt winnen dan is hij enige kopman die dag en al de rest rijdt in dienst. Je weet dat als je uw contract tekent bij de ploeg'
Jij draait hier alles om heDat is ook weer van de pot gerukt hé en dat weet je goed genoeg. Philipsen doet niet mee voor de zege in de RVV. Er zit een enorm verschil tussen een vlakke tour rit en de RVV en dat weet jij ook wel.
Maar goed je hoeft het niet toe te geven hoor. Zaterdag zullen we wel zien dat VDP gewoon voor Philipsen gaat werken.