Tour de France 2022

Ah the fuck die is al binnen, ja eeej ik ziet hier op mennen telefon de koers te volgen zonder stream, handig allemaal :cautious:

Laatst bewerkt:
Teuns letterlijk de enige die in de top 20 is geraakt van die laatste 50 renners. Die is wel in vorm. Als hij volgende week niet in de handboeien zit kan die op Planche wel nog eens uithalen.

Er zal inderdaad wel een stuk meer wind zijn aangezien degelijke tijdrijders nu ook vrij slechte tijden neerzetten. Denk niet dat Lampaert nog schrik moet hebben.

Lampaert zal toch gewoon ontzettend sterk gereden hebben. Ik las wel ergens dat er meer wind is komen opzetten ook.
Lampaert is natuurlijk ook geen sukkelaar op ne tijdritfiets. Onder dezelfde omstandigheden als Woutje had hij 'misschien' 5-10sec trager geweest, maar meer ook niet.

Amper verrassingen in de top 20 nadat het gestopt is met regenen. Ik zou de tijdrit van Lampaert (en Teuns) toch niet onderschatten. Gewoon ijzersterk.

Uiteraard wint John Deere liever PR, maar fuck dees is toch ook wel een dikke overwinning tegen de ganse wereldtop zowa, wa een publiciteit :woohoo:

De voorbije 2 u niet meer gezien. Wat is dit ineens :o

Heeft die een binnenweg genomen? Chapeau! Knappe zege :)

Amper verrassingen in de top 20 nadat het gestopt is met regenen. Ik zou de tijdrit van Lampaert (en Teuns) toch niet onderschatten. Gewoon ijzersterk.
Sterk ja, maar zonder de betere omstandigheden (gedraaide wind, geen regen meer) had lampaert in geen 100 jaar gewonnen.

Hahahaha schitterend voor Yves. Nieuw contract van Patje? En hij heeft zijn ellebogen niet nodig gehad. 8)
Ik denk dat het al quasi zeker was dat hij een nieuw contract zou krijgen. Maar natuurlijk na zo'n stunt kan je misschien iets meer salaris krijgen of iets betere voorwaarden.

Dit is natuurlijk een serieuze publiciteitsstunt. :tongue:

Het weer heeft hier wel een serieuze impact gehad.
Gohja ik gun het hem, gewoon eerlijk gewonnen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan