Tour de France 2022

D'Hoore won in 2020 ook GW met een paar voetbalsokken.

b14e8036-0bdd-11eb-b62e-f801b906c3ad.jpg

België boven in het tijdrijden in de TDF. Super Yves en Wout VA ook dik in orde. Met wat geluk morgen Wout in het geel dmv de bonificatieseconden.

Gaat Yves echt niet op 5s rijden op het vlakke hoor ;)
Dat weet jij toch niet? Voor hetzelfde geld wordt morgen met mi-nu-ten gesmeten.
Als ze den boel op de kant gooien en je zit per ongeluk juist 2 wielen te ver dan heb je een dik probleem. Of je zit mee maar je rijdt lek... waaier ritten kunnen rare scenario's geven.

Het ziet er momenteel wel niet naar uit want ze geven ZW wind wat in principe zowel op de brug zelf als in de aanloop naar de wind schuin op kop geeft. (Slecht voor waaiers)
Hoogstwaarschijnlijk gewoon massaspurt dus maar je weet maar nooit. Voor hetzelfde geld gaat er ene onderuit in de typisch chaos in die eerste rit in lijn en rijden ze met 25 naar de meet.

Dat weet jij toch niet?
natuurlijk weet ik dat niet :p
Maar ik zie Wout morgen niet in het geel rijden om eerlijk te zijn.

Voor hetzelfde geldt rijden VDP alles op een zakdoek en pakt de eerste in een tour van vele!
Maar ik vermoed dat het eerder een massasprint zal worden. :p

Laatst bewerkt:
Ganna rijdt volledig gefrustreerd weg in de laatste 2km, op z'n Cancellara's. Wint en pakt het geel. Zo kan het ook :unsure:

En zo zijn de eerste 17 punten trouwens al binnen voor Wout ;)

Thomas heeft al de grootste blunder van Tour begaan. Hij was vergeten om zijn overshirt dat hij droeg bij het wachten uit te doen voor de tijdrit. :laugh: Daar sta je dan met je marginal gains en een skinsuit van duizenden euro's en rijd je de tijdrit in een shirt dat er helemaal niet voor gemaakt is. :laugh:

Artikel

Thomas heeft al de grootste blunder van Tour begaan. Hij was vergeten om zijn overshirt dat hij droeg bij het wachten uit te doen voor de tijdrit. :laugh: Daar sta je dan met je marginal gains en een skinsuit van duizenden euro's en rijd je de tijdrit in een shirt dat er helemaal niet voor gemaakt is. :laugh:

Artikel
Lap, dat zijn zeker 20 seconden die hij te grabbel gooit als je alle artikels over die dingen moet geloven :unsure:

Dan ben je echt wel super verstrooid als je dat niet doorhebt. :P
Het was mij niet opgevallen trouwens dat hij zijn gillet nog aanhad. Zal zeker wel een verschil gemaakt hebben.

Door omstandigheden niet kunnen kijken.
Jammer voor VA , maar gun het Lampaert wel.
België boven :woohoo:

Wat een tijdrit van Pogi eigenlijk :crazy: Dit eerste tikje aan Roglic had ik niet verwacht.

Hij moet bij wijze van spreke enkel nog uitrijden en hij heeft het absoluut record witte truien!

Knap van Lampaert gisteren. Het weer zal inderdaad een rol gespeeld, maar dan nog moet je het maar doen. En goed weer of uiteindelijk niet, uiteindelijk is er maar één iemand sneller na VDP, Ganna, Van Aert en Pogacar binnenkwamen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan