Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan je ook als die tafel in Diksmuide staat en iedereen in zijn eigen bed gaat slapen.Reclame maken voor z'n kledinglijn hé. T-shirts die perfect passen onder een veston.
Dat weet jij toch niet? Voor hetzelfde geld wordt morgen met mi-nu-ten gesmeten.Gaat Yves echt niet op 5s rijden op het vlakke hoor![]()
natuurlijk weet ik dat nietDat weet jij toch niet?

Daar sta je dan met je marginal gains en een skinsuit van duizenden euro's en rijd je de tijdrit in een shirt dat er helemaal niet voor gemaakt is. 
Lap, dat zijn zeker 20 seconden die hij te grabbel gooit als je alle artikels over die dingen moet gelovenThomas heeft al de grootste blunder van Tour begaan. Hij was vergeten om zijn overshirt dat hij droeg bij het wachten uit te doen voor de tijdrit.Daar sta je dan met je marginal gains en een skinsuit van duizenden euro's en rijd je de tijdrit in een shirt dat er helemaal niet voor gemaakt is.
Artikel

Of net super gefocust?Dan ben je echt wel super verstrooid als je dat niet doorhebt.
Het was mij niet opgevallen trouwens dat hij zijn gillet nog aanhad. Zal zeker wel een verschil gemaakt hebben.
Dit eerste tikje aan Roglic had ik niet verwacht.