belvedere86
Well-known member
Idd Sagan komt ook met alles weg.Ik herinner met nog een sprint in Parijs-Nice waar Bouhanni een DSQ kreeg omdat hij Matthews 'hinderde' maar de nadars eigenlijk even krom stonden als vandaag.
Reputatie is alles.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd Sagan komt ook met alles weg.Ik herinner met nog een sprint in Parijs-Nice waar Bouhanni een DSQ kreeg omdat hij Matthews 'hinderde' maar de nadars eigenlijk even krom stonden als vandaag.
Reputatie is alles.
O jawel hoor. Ik was al aan het typen. Zoiets flagrants moet vermeld worden.Nu ja had ik niet gemeld hier dat VA van zijn lijn afweek, dan hadden we al 2 pagina's lang niets erover gehoord in dit topic.![]()
Echt, die discussie hebben we hier al gevoerd met Evenepoel zijn overwinning in Noorwegen. Je moet niet rechtdoor sprinten. Je mag je eigen lijn kiezen zonder daarbij iemand in gevaar te brengen. VA heeft alle recht om richting de nadar te gaan. Over dat laatste kan je discussieren. Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.dus eerst genoeg opschuiven mag dan wel? Rechtdoor sprinten hoeft niet meer dan?
Het mag dan nog een Belg zijn, dit is kantje boord hoor
Nu ja had ik niet gemeld hier dat VA van zijn lijn afweek, dan hadden we al 2 pagina's lang niets erover gehoord in dit topic.![]()
Hier heb je een goed punt.Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.

Nee Ewan kon perfect passeren als VA niet helemaal uitwijkt. Duidelijk hinderen dus DQEcht, die discussie hebben we hier al gevoerd met Evenepoel zijn overwinning in Noorwegen. Je moet niet rechtdoor sprinten. Je mag je eigen lijn kiezen zonder daarbij iemand in gevaar te brengen. VA heeft alle recht om richting de nadar te gaan. Over dat laatste kan je discussieren. Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.
Ewan die kan al helemaal nergens naartoe. Die wordt door Sagen en Groenewegen gewoon vast gezet.
Maar Sagan en Ewan zijn in gevaar door zijn schuin sprinten dus jaEcht, die discussie hebben we hier al gevoerd met Evenepoel zijn overwinning in Noorwegen. Je moet niet rechtdoor sprinten. Je mag je eigen lijn kiezen zonder daarbij iemand in gevaar te brengen. VA heeft alle recht om richting de nadar te gaan. Over dat laatste kan je discussieren. Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.
Ewan die kan al helemaal nergens naartoe. Die wordt door Sagen en Groenewegen gewoon vast gezet.
Vandaar dat ie enkele jaren geleden uit de Tour werd gezet zeker?Idd Sagan komt ook met alles weg.
Ik had het meer over het wegbeuken van Vantomme in Gent Wevelgem.Vandaar dat ie enkele jaren geleden uit de Tour werd gezet zeker?
Las je niks over terwijl er 5 pagina's bij elkaar zijn gelult over het elleboogje van Lampaert. Maar Peterke is een "vrolijke Frans". Dusja reputatie is alles.JeugdzondeIk had het meer over het wegbeuken van Vantomme in Gent Wevelgem.Las je niks over terwijl er 5 pagina's bij elkaar zijn gelult over het elleboogje van Lampaert. Maar Peterke is een "vrolijke Frans". Dusja reputatie is alles.

Ik had het meer over het wegbeuken van Vantomme in Gent Wevelgem.Las je niks over terwijl er 5 pagina's bij elkaar zijn gelult over het elleboogje van Lampaert. Maar Peterke is een "vrolijke Frans". Dusja reputatie is alles.
Op 9lives was er 1 post over. De mijneIk denk wel dat we er het toen over gehad hebben. Ik denk dat zelfs Karl het erover had in zijn show erna. Dus als die het al gezien heeft.
. Terwijl dat van Lampaert precies een moordaanslag was.Op 9lives was er 1 post over. De mijne. Terwijl dat van Lampaert precies een moordaanslag was.
Nu ja had ik niet gemeld hier dat VA van zijn lijn afweek, dan hadden we al 2 pagina's lang niets erover gehoord in dit topic.![]()

Forum bestaat niet meer zeker? Dus wordt moeilijk.
Jouw mening doet er niet toe. Volgens het reglement moet je weldegelijk je lijn aanhouden zodra de spurt is ingezet.Echt, die discussie hebben we hier al gevoerd met Evenepoel zijn overwinning in Noorwegen. Je moet niet rechtdoor sprinten. Je mag je eigen lijn kiezen zonder daarbij iemand in gevaar te brengen. VA heeft alle recht om richting de nadar te gaan. Over dat laatste kan je discussieren. Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.
Echt? Ik herriner toch iets anders. Kan je de link eens posten?