Tour de France 2022

Nu ja had ik niet gemeld hier dat VA van zijn lijn afweek, dan hadden we al 2 pagina's lang niets erover gehoord in dit topic. :biglaugh:
O jawel hoor. Ik was al aan het typen. Zoiets flagrants moet vermeld worden.
Soit er waren geen valpartijen erdoor dus de jury zwijgt als vermoord

dus eerst genoeg opschuiven mag dan wel? Rechtdoor sprinten hoeft niet meer dan?

Het mag dan nog een Belg zijn, dit is kantje boord hoor
Echt, die discussie hebben we hier al gevoerd met Evenepoel zijn overwinning in Noorwegen. Je moet niet rechtdoor sprinten. Je mag je eigen lijn kiezen zonder daarbij iemand in gevaar te brengen. VA heeft alle recht om richting de nadar te gaan. Over dat laatste kan je discussieren. Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.

Ewan die kan al helemaal nergens naartoe. Die wordt door Sagen en Groenewegen gewoon vast gezet.

Nu ja had ik niet gemeld hier dat VA van zijn lijn afweek, dan hadden we al 2 pagina's lang niets erover gehoord in dit topic. :biglaugh:

euh mijn post stond er al voor de jouwe en er staat nog ene voor de mijne ook dit viel toch meer dan genoeg op om te melden en zeker de reactie van Sagan was toch duidelijk waar die gericht was

Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.
Hier heb je een goed punt.

Sagan - VA in het spelletje 'het vies spelen in de sprint'? 1-1 dan maar zeker? :unsure:

Dat is natuurlijk ook wel het issue. Ik zie de ploeg van Sagan nog wel klacht indienen.
Maar als de jury nu VA gaat deklasseren, dan gaan ze bij Jumbo Visma wijzen op wat Sagan gisteren gedaan heeft.
Dan gaan ze daarover weer gezaag krijgen ..

Laatst bewerkt:
Echt, die discussie hebben we hier al gevoerd met Evenepoel zijn overwinning in Noorwegen. Je moet niet rechtdoor sprinten. Je mag je eigen lijn kiezen zonder daarbij iemand in gevaar te brengen. VA heeft alle recht om richting de nadar te gaan. Over dat laatste kan je discussieren. Als je Sagan gisteren niet DSQ dan moet dat met VA vandaag zeker ook niet. Zet die nadars rechtdoor en Sagan kennende vlamt die daar gewoon tussen.

Ewan die kan al helemaal nergens naartoe. Die wordt door Sagen en Groenewegen gewoon vast gezet.
Nee Ewan kon perfect passeren als VA niet helemaal uitwijkt. Duidelijk hinderen dus DQ

Maar Sagan en Ewan zijn in gevaar door zijn schuin sprinten dus ja

Vandaar dat ie enkele jaren geleden uit de Tour werd gezet zeker?
Ik had het meer over het wegbeuken van Vantomme in Gent Wevelgem. ;) Las je niks over terwijl er 5 pagina's bij elkaar zijn gelult over het elleboogje van Lampaert. Maar Peterke is een "vrolijke Frans". Dusja reputatie is alles.

Ik had het meer over het wegbeuken van Vantomme in Gent Wevelgem. ;) Las je niks over terwijl er 5 pagina's bij elkaar zijn gelult over het elleboogje van Lampaert. Maar Peterke is een "vrolijke Frans". Dusja reputatie is alles.

Ik denk wel dat we er het toen over gehad hebben. Ik denk dat zelfs Karl het erover had in zijn show erna. Dus als die het al gezien heeft.

:ROFLMAO:
Bedankt voor uw opmerkende oog!

Forum bestaat niet meer zeker? Dus wordt moeilijk.

Jouw mening doet er niet toe. Volgens het reglement moet je weldegelijk je lijn aanhouden zodra de spurt is ingezet.

Van Aert toch over de grens hoor.
Jammer, dit ontsiert zijn plaats wel volledig. Declassering was wel op zijn plaats geweest. Dit doe je niet

Wijkt wat uit aan het begin van zijn sprint, maar dan zit Sagan nog in zijn wiel, als Sagan naast hem komt blijft hij gewoon rechtdoor sprinten om het gat te laten, maar op dat moment begint de nadar schuin naar binnen af te buigen en wordt het gat onbestaande. Niet genoeg voor een DQ dus, Als de nadar deftig opgesteld staat kan Sagan gewoon door.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan