Tour de France 2022

mooi gedaan enzo eh, maar als hij dit niet wint is dat toch niet meer dan de zoveelste lange vlucht in een semi vlakke rit die gedoemd is op niks uit te draaien?

Als dat een schoon nummer is dan zijn er zo 4-5 elke tour.
Zou idd verre van de 1e keer zijn dat een heel lange solo net voor de meet wordt ingehaald

mooi gedaan enzo eh, maar als hij dit niet wint is dat toch niet meer dan de zoveelste lange vlucht in een semi vlakke rit die gedoemd is op niks uit te draaien?

Als dat een schoon nummer is dan zijn er zo 4-5 elke tour.
Wie de volledige rit gezien heeft denkt daar sowieso anders over. Dit was echt wel ongezien wat hij vandaag allemaal uitgestoken heeft...

Vraag is, in hoeverre gaat hem dit krachten kosten om de rest van de tour te knechten.
WIL hij dit? Hij wilt de GROENE trui :laugh:

En de meeste sprinters liggen er al af ... dus die gaan ook geen punten pakken vandaag ..

Sagan it is your chance ;)

Wie de volledige rit gezien heeft denkt daar sowieso anders over. Dit was echt wel ongezien wat hij vandaag allemaal uitgestoken heeft...

Maar nu ook niet memorabel he, het is wel mooi om te zien dat hij strijdend ten onder wil gaan, wat in de buik van het peloton wachten is in ieder geval een pak saaier.

Maar nu ook niet memorabel he, het is wel mooi om te zien dat hij strijdend ten onder wil gaan, wat in de buik van het peloton wachten is in ieder geval een pak saaier.
heb je het helemaal van in de start gezien, ik denk dat hij 30 keer is gaan aanvallen voor ze hem effectief lieten rijden... Ik heb dat nog nooit gezien van een gele trui hoor...?

Zoals gezegd mooi nummer, maar voor 20 groene punten en een strijdlust prijs? Dat is leuk voor de fransman van de dag, maar Van Aert?
zal zich dik geamuseerd hebben vermoed ik en alle frustratie van gisteren uit zijn lijf gefietst. en voor de rest is die zijn tour al geslaagd he, heeft een rit gewonnen en groen zo goed als binnen

zal zich dik geamuseerd hebben vermoed ik en alle frustratie van gisteren uit zijn lijf gefietst. en voor de rest is die zijn tour al geslaagd he, heeft een rit gewonnen en groen zo goed als binnen
En als vingegaard nu gevallen was dan hadden ze een man minder om hem terug te brengen. Eerlijk gezegd als je als ploeg voor de tour gaat dan hou je u hier niet mee bezig.

Vlasov tegen het wiel van Vingegaard... maar dit is wel bullshit zoals José zegt. Ze komen daar tegen 60kph aan, zit daar maar hé, op 5-6de wiel.

heb je het helemaal van in de start gezien, ik denk dat hij 30 keer is gaan aanvallen voor ze hem effectief lieten rijden... Ik heb dat nog nooit gezien van een gele trui hoor...?

Ja dat wel zeer knap zelfs maar als het tot niets leidt, gaan de mensen dat niet onthouden vrees ik.

Gvd Vlasov, denk aan mijne wielermanager man!

Ja dat wel zeer knap zelfs maar als het tot niets leidt, gaan de mensen dat niet onthouden vrees ik.

akkoord, maar het heeft ons wel een prachtige namiddag bezorgd, en als dit was gelukt was dit het grootste nummer ooit... Hij is gewoon All In gegaan en het is jammergenoeg niet gelukt, maar toch chapeau!

Tuurlijk wel, we herinneren ons toch ook nog altijd die solo van Tony Martin destijds?
Vanaf km 0 in de aanval om dan pas 50m voor de meet te sterven.

Ik snap niet hoe wielerfans kunnen genieten van deze ontsnapping.

Ik heb vanaf de LIVE uitzending gekeken en heb dus al zijn aanvalspogingen gezien en blij werd ik daar niet van.
Hij rijdt in de gele trui, hij wilt de groene trui behouden tot het einde en nu heb je een rit met ideale aankomst waarbij hij punten kan pakken op de rasechte sprinters.

Waarom zou een renner van zijn kaliber zich dan bezig houden hiermee?

En dan sommige reacties hier dat dit "memorabel" was vandaag :oink:
Memorabel in de slechte betekenis wel.

Grote fan van Wout Van Aert maar van dit kan ik toch niet genieten.

Ik zie Roglic nergens die gaat dus nog wat tijd verliezen, was te vrezen natuurlijk.

Quintana blijft goed bezig en Yates beste man bij Ineos precies.

Tuurlijk wel, we herinneren ons toch ook nog altijd die solo van Tony Martin destijds?
Vanaf km 0 in de aanval om dan pas 50m voor de meet te sterven.

Was in de Vuelta toen Cancellara hem nog terugpakte. Ook eens in de Tour met Alaphilippe in zijn wiel een ferme stoot uit gehaald en een gans peloton een ganse dag op een lint om hem terug te pakken.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan