Tour de France 2022

Roglic zag ik niet meteen vooraan. Die kwam zwalpend over de finish op een 10-tal seconden van Pogacar denk ik?
Maar ik ben niet zeker, ik zag hem niet meteen. Regie was sucky ..

Update: Helemaal achteraan het eerste groepke, op 3 sec van Pogacar .. zie ik staan .. zat allemaal nog grotendeels bij elkaar.

Lol hoe is dat peloton opeens op 50 seconden binnen, meer dan een minuut goedgemaakt uit het niets.
Ja die kwamen snel ;)

Roglic zat gewoon in de groep er achter. Zal niet meer dan enkele seconden verschil opleveren.
Hebben ze bij uae een hele dag hard op kop gereden voor wat? Niks.

Roglic zat gewoon in de groep er achter. Zal niet meer dan enkele seconden verschil opleveren.
Hebben ze bij uae een hele dag hard op kop gereden voor wat? Niks.
De vlucht gecontroleerd, Martinez weg en een ander team laten winnen. Perfecte dag tenzij je geel wou afgeven

De vlucht gecontroleerd, Martinez weg en een ander team laten winnen. Perfecte dag tenzij je geel wou afgeven
Cho ja perfect... als je dan toch al dat werk doet waarom geef je dan geen 5 trappen extra? Dan rij je die laatste 50s ook nog met vingers in de neus dicht en is Pogacar in principe dé man voor nog een ritje... rijdt dan een beetje minder hard en geef die vlucht ne minuut of 5 oid.

Martinez nu pas binnen, 16 minuten aan zijn broek :oink:
Positief testje incoming?

nah is niet de beste Martinez was van de 3 (of 4) Ineosen al een tijdje de zwakste. Zakte er ook vlug door in Zwitserland.

Cho ja perfect... als je dan toch al dat werk doet waarom geef je dan geen 5 trappen extra? Dan rij je die laatste 50s ook nog met vingers in de neus dicht en is Pogacar in principe dé man voor nog een ritje... rijdt dan een beetje minder hard en geef die vlucht ne minuut of 5 oid.

Snap ik ook niet goed. Wilden ze nu de rit wel of niet? Waarom zo hard rijden als je de rit niet wil winnen en waarom dan niet doorduwen als je de rit wil winnen?

In beide scenario's van u zijn niet alle 3 de punten voldaan he ;)

Ploegenklassement:

1. Ineos

20. Alpecin 1u50
21. Lotto 1u51
22. QSA 2u31

Doen ze goed :biglaugh:
(ja ik weet het, het is omdat het sprintersploegen zijn)

Afstappen bij het opdraaien van de Champs-Elysées in de gele trui daar zouden de mensen binnen 50-100 jaar nog over praten, dan ben je pas een legende! Niet door 3 opeenvolgende Tours te winnen :p

"Volgens onze informatie is bij volgende ploegen iedereen negatief getest: Lotto-Soudal, Intermarché Wanty-Gobert, Quick.Step Alpha-Vinyl, Alpecin-Deceuninck, Trek-Segafredo, Team UAE en Jumbo Visma."

Ze hebben bij QS hun ploegleiders en renners goed gescheiden gehouden dan :unsure:

Allé iederee negatief blijkbaar. Tour kan weer verder :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan