Tour de France 2022

Mooi dat Jungels nog eens iets laat zien. Won ooit LBL, reed top 10 in de Giro en kon mee in de Vlaamse klassiekers en dan bam gedaan, lang gesukkeld.

Waarom hebben we ooit O'Connor als potentieel uitdager gezien?
Hadden beter Greg meegenomen als je dit ziet.

Toch al tevreden dat je donck schrijft en niet gewoon donk :p

Was vorig jaar 4e in de Tour en dit jaar 3e in de Dauphine na de 2 jumbos die op het podium worden verwacht.

Straf dat het peloton al 20km op 2'20" stipt blijft rijden. En vlak ineens 2'37" :')
Hopelijk geeft UAE het vertrouwen aan McNulty en laten ze rond de 2-3' bollen.

Jungels 45" extra weggereden in de vallei. En José vindt dat de achtervolgers goed kop over kop rijden 🤔.

Die zit geblesseerd rond te rijden e man.
Ja dat weet ik.
Toont toch enkel maar aan dat zuiver op één scenario en één man gokken dus geen goeie keuze is. Misschien dat Jungels hier nog iets kan forceren. Maar anders is het maar een magere tour voor AG2R.

Ja dat weet ik.
Toont toch enkel maar aan dat zuiver op één scenario en één man gokken dus geen goeie keuze is. Misschien dat Jungels hier nog iets kan forceren. Maar anders is het maar een magere tour voor AG2R.

En wie van AG2R die ze niet geselecteerd hebben, had hier dan voor een ritzege kunnen zorgen? Van Avermaet? Laat me niet lachen hé. Cosnefroy is hier, Paret Peintre is hier, Jungels is hier. AG2R is gewoon helemaal niet zo een goede ploeg.

Van Aert duidelijk beter dan Jungels. Je ziet gewoon dat hij zich rechtzet en Jungels ook een zege gunt.
Het ziet er goed uit voor Jungels, al kan het snel gaan als de favorieten aanzetten. Het is natuurlijk nog vrij lang.

Knappe numero van Jungels. Mooi dat hij terug op niveau is. Pinot zou je het ook wel gunnen natuurlijk. Misschien straks een ritje.

Voor mijn wielermanager was Pinot beter geweest :p maar wat een fantastische zege van Jungels. Ferme prestatie :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan