Ok nee, van Hooydonck inderdaad niet. Maar het zag er wel vrij indrukwekkend uit.
Laporte ook niet dacht ik. Zijn we beetje gewend van Jumbo natuurlijk de laatste jaren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok nee, van Hooydonck inderdaad niet. Maar het zag er wel vrij indrukwekkend uit.
Toch al tevreden dat je donck schrijft en niet gewoon donkVanhooidonck ook? Ik zag er 5 en VA in de groep ervoor.

Waarom hebben we ooit O'Connor als potentieel uitdager gezien?
Hadden beter Greg meegenomen als je dit ziet.
Toch al tevreden dat je donck schrijft en niet gewoon donk![]()
Waarom hebben we ooit O'Connor als potentieel uitdager gezien?
Hadden beter Greg meegenomen als je dit ziet.
Toch al tevreden dat je donck schrijft en niet gewoon donk![]()
Ja dat weet ik.Die zit geblesseerd rond te rijden e man.
Ja dat weet ik.
Toont toch enkel maar aan dat zuiver op één scenario en één man gokken dus geen goeie keuze is. Misschien dat Jungels hier nog iets kan forceren. Maar anders is het maar een magere tour voor AG2R.
nans peeters!En wie van AG2R die ze niet geselecteerd hebben, had hier dan voor een ritzege kunnen zorgen? Van Avermaet? Laat me niet lachen hé. Cosnefroy is hier, Paret Peintre is hier, Jungels is hier. AG2R is gewoon helemaal niet zo een goede ploeg.

nans peeters!![]()

Het ziet er goed uit voor Jungels, al kan het snel gaan als de favorieten aanzetten. Het is natuurlijk nog vrij lang.Van Aert duidelijk beter dan Jungels. Je ziet gewoon dat hij zich rechtzet en Jungels ook een zege gunt.
Vandaag ist ene voor Bob Jungels imo
Het ziet er goed uit voor Jungels, al kan het snel gaan als de favorieten aanzetten. Het is natuurlijk nog vrij lang.