Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

TJV is hier duidelijk niet voor de 2de plaats. Alles of niks. Ik vind het fantastisch
Ik zie Roglic de rit misschien wel winnen. Hem laten gaan straks als Roglic sterk genoeg is, is misschien wel geen slecht plan voor Pogacar en zijn team.Galibier in principe niet de steilste klim dus kan je wel gebruik maken van een wiel voor je. Komt ook nog een vallei aan dus Roglic laten rijden en dan in groep er achtergaan is misschien geen slecht idee.
Ja jammer, maar nu zal het zowiezo wapenstilstand zijn tot de laatste beklimming. Nu nog verder aandringend heeft natuurlijk geen zin. Dan rijden ze elkaar kapot.Ze krijgen hem er niet af. Jammer.
Daarnet vielen ze 1 voor 1 aan terwijl de andere in het wiel van Pög bleef. Zo moet Pog altijd tegen de wind rijden terwijl de Jumbo's maar de helft vd tijd in de wind reden. Pog heeft het wel volgehouden.Vraagje als iemand die niets van koers kent : Pogacar zit in het geel en Roglic en Vingegaard rijden samen met hem. Wat is de verkozen tactiek voor die twee van TJV? Elkaar aflossen en constant het tempo hoog houden?
Want ik zou denken dat Pogacar gewoon in een zetel zit nu en enkel moet reageren. Iemand anders zal wel voor zijn neus rijden want die moeten aanvallen. Vanaf wanneer denk je : "Ok genoeg mijn concurrent uit de wind gezet, nu versnel ik."
Reageren kost meer energie dan in het wiel zitten en Pogacar moet elke keer reageren en die 2 van TJV maar om de beurtVraagje als iemand die niets van koers kent : Pogacar zit in het geel en Roglic en Vingegaard rijden samen met hem. Wat is de verkozen tactiek voor die twee van TJV? Elkaar aflossen en constant het tempo hoog houden?
Want ik zou denken dat Pogacar gewoon in een zetel zit nu en enkel moet reageren. Iemand anders zal wel voor zijn neus rijden want die moeten aanvallen. Vanaf wanneer denk je : "Ok genoeg mijn concurrent uit de wind gezet, nu versnel ik."
Via VRT Nu kijken, veel stabieler.hoe vaak loopt die livestream van sporza niet vast zeg. Constant het scherm op freeze.
The enemy of your enemy is your friend?Gelijk gewoonlijk verknoeit Movistar het weer om hun plek 9 in het klassement te beschermen
![]()

Teuns gaat wel vaker op eigen tempo een berg op. Lossen wil niet altijd zeggen dat hij slecht is.Bij Bahrain klopt er toch iets niet hoor. Teuns die die mannen niet kan volgen, Caruso die weer nergens is, ...
hoe vaak loopt die livestream van sporza niet vast zeg. Constant het scherm op freeze.
2 redenen waarom ik opnieuw GCN+ heb opgezet. Is da nu omdat de Wuyts weg is dat het zo opvalt? Ik vind José toch uitgesproken pro-Pogacar en... Jumbo-sceptisch zal ik het noemen om geen te zwaar woord te moeten gebruiken al heel de Tour eigenlijk. Ik heb José altijd de gematigde van de 2 gevonden maar deze Tour bevestigd dat toch niet echt.Normaal vind ik José nog redelijk neutraal (chauvinisme niet meegerekend), maar vandaag heeft hij wel zijn Pogacar-gekleurde bril op precies.
Logisch, daarom zat hij in de vlucht van in het begin denk ikVan Aert lijkt echt wel beter te kunnen. Lijkt erop dat hij moet wachten.