Matthias92
Active member
Idd en daar hopelijk binnen een aantal jaren nog een Remco bij dan ist helemaal feest..
Rijden pogi en remco volgende maand niet de vuelta?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd en daar hopelijk binnen een aantal jaren nog een Remco bij dan ist helemaal feest..
Boah ik denk dat dat eerder is om te zeggen "Wout heeft zijnen brommer weer opgezet", bij wijze van respect voor wat hij deed.Die glimlach naar de camera van Pogi bij het begin van de klim. Nogal voorbarig
Die spurtjeas ok, die waren niet nodig.. Maar hij kan roglic en vingegaqrd ook niet gewoon laten rijden e? Dat zelf aangaan was om niet nog is achter alles te moeten reageren.. dat heeft hem zeker krachten gekost. Er zal natuurlijk wel meer dan dat spelen(hongerklop of corona) maar om nu te zeggen dat hij hier verliest door dom te koersen volg ik niet.. hij was gewoon direct geïsoleerd terwijl Jumbo een ganse ploeg had die meehielp. Kijk naar Gaudu, die heeft ook veel aan zijn ploeg te danken. Pogacar moest het alleen oplossenMeerdere. Nutteloze sprintjes doen voor de bergen eraan komen.
Continue springen op Roglic .. die eigenlijk niet goed was maar blufpoker speelde.
Zelf aangaan terwijl het nog ver was .. (totaal onnodig).
Natuurlijk gaat dit alles, niet de (volledige) reden zijn, maar elke scheet die je extra inspant, krijg je nadien op je kas.
Als het gewoon een hongerklop geweest is dan zouden we nog een spannende Tour kunnen krijgen. 2:22 is nu ook nog geen onoverkomelijke achterstand.Ben ik de enige die denkt dat het zeker nog niet verloren is voor Pogacar?
Verschil is nu net geen 2,5 minuten als ik het goed gezien heb.
Dat is lastig, maar zeker niet onmogelijk en die achterstand, is ook al eens goedgemaakt in het verleden.
Maar deze ritwinst en gele trui pakken ze Vingegaard niet meer af.
Pogacar toch nog altijd 7ste vandaag ondanks die inzinking.
In principe rijdt Pogacar ook de Vuelta net als Remco idd maar in de bergen zal Remco nu logischerwijze nog zeker geen concurrent zijn.. Geef hem tijd. Een rit winnen en top-10 zou al zeer mooi zijn.Rijden pogi en remco volgende maand niet de vuelta?
Zonder ploeg, geloof er niet in tbh. Of hij moet een Landiske doen en op 70 km van de streep gaan met 50 cortisone stickers op zijn lijfBen ik de enige die denkt dat het zeker nog niet verloren is voor Pogacar?
Verschil is nu net geen 2,5 minuten als ik het goed gezien heb.
Dat is lastig, maar zeker niet onmogelijk en die achterstand, is ook al eens goedgemaakt in het verleden.
Maar deze ritwinst en gele trui pakken ze Vingegaard niet meer af.
Pogacar toch nog altijd 7ste vandaag ondanks die inzinking.

We spreken hier wel over 2 minuten en niet over 6 minutenZonder ploeg, geloof er niet in tbh. Of hij moet een Landiske doen en op 70 km van de streep gaan met 50 cortisone stickers op zijn lijf![]()
In de laatste tijdrit van 40km zou Pogi toch ook een pak sneller moeten zijn dan Vinge, of zou dat tijdverschil daar toch eerder beperkt moeten zijn?Als het gewoon een hongerklop geweest is dan zouden we nog een spannende Tour kunnen krijgen. 2:22 is nu ook nog geen onoverkomelijke achterstand.
In de laatste tijdrit van 40km zou Pogi toch ook een pak sneller moeten zijn dan Vinge, of zou dat tijdverschil daar toch eerder beperkt moeten zijn?
8 seconden verschil op de eerste tijdrit van 13km.In de laatste tijdrit van 40km zou Pogi toch ook een pak sneller moeten zijn dan Vinge, of zou dat tijdverschil daar toch eerder beperkt moeten zijn?
Dat heb ik nu al een paar keer gehoord de laatste dagen, maar daar reed Pogacar toch allesbehalve voluit.Vorig jaar was Vingegaard sneller in de afsluitende tijdrit.
Zegt niet alles natuurlijk. Maar Pogacar zie ik in de TT nu ook geen 2 minuten goedmaken.
Die kan nu rustig focussen - na het knechten - op een vierde Vuelta-winst.Roglic precies content dat het gewicht van het klassement van zijn (gekwetste) schouder(s) is.
Een bloedend beest is des te gevaarlijker...Ben ik de enige die denkt dat het zeker nog niet verloren is voor Pogacar?
Zonder Majka was het misschien nog een halve minuut of meer extra aan de broek geweest.Pogacar moest het alleen oplossen
2020 vergeten? Bijna twee minuten op Roglic.Maar Pogacar zie ik in de TT nu ook geen 2 minuten goedmaken.
.Froome had in zijn laatste ronde van Italië die hij won (2018) toch ook minuten achterstand op (Simon) Yates, amper 3 dagen voor het einde van de ronde.Het zal toch moeilijk worden voor Pogacar om tijd terug te pakken.
Maar het kan nog natuurlijk, als hij een superdag heeft kan ook hij 2 minuten wegrijden.
Dat heb ik nu al een paar keer gehoord de laatste dagen, maar daar reed Pogacar toch allesbehalve voluit.
In de eerste tijdrit eindigt hij gewoon voor Vingegaard. Net zoals in de tijdrit van dit jaar.
Zoals je zegt is het de laatste col man tegen man, WVA kan deftig klimmen maar die laatste col ging hij volgens mij weinig kunnen doen.Ik heb met verstomming gekeken vandaag..
Dit heeft imo niks te maken met de aanvallen van Roglic. Ik hoop maar dat Pogi niet ziek (aan het worden) is.
Nu haalt TJV hun loftrompet boven mbt het teamwerk, maar op de laatste col was het gewoon man tegen man.
Wout berewerk verzet om Roglic terug te brengen, kei hard gaan in de aanloop naar de col, voor niets. Roglic moet letterlijk na 100m lossen.
Als hij voorop was gebleven had hij Vingegaard nog wat kunnen helpen toen ie solo ging. Dan hadden ze wel terecht hun loftrompet mogen bovenhalen.

Hoe zou van Aert daar nog iets kunnen doen? Geen enkele klimmer kon het tempo van Vingegaard volgen, dan gaat hem dat ook niet lukken he. De rol van van Aert zou groter geweest zijn als Vingegaard over de top van Galibier al een gat had, maar aangezien dat niet was, kon van Aert eigenlijk niets voor hem betekenen.Ik heb met verstomming gekeken vandaag..
Dit heeft imo niks te maken met de aanvallen van Roglic. Ik hoop maar dat Pogi niet ziek (aan het worden) is.
Nu haalt TJV hun loftrompet boven mbt het teamwerk, maar op de laatste col was het gewoon man tegen man.
Wout berewerk verzet om Roglic terug te brengen, kei hard gaan in de aanloop naar de col, voor niets. Roglic moet letterlijk na 100m lossen.
Als hij voorop was gebleven had hij Vingegaard nog wat kunnen helpen toen ie solo ging. Dan hadden ze wel terecht hun loftrompet mogen bovenhalen.
De ploegtactiek en aanvallen van Jumbo hebben wel degelijk iets uitgehaald.. het doel was om Pogacar zoveel mogelijk af te matten en te doen wankelen met hun aanvallen en dat is gelukt. Daar komt het op neer. Alle lof naar Jumbo en hun manier van koersen..Ik heb met verstomming gekeken vandaag..