Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdslimiet effectief bijna +50min dacht ik te zien staan? Tenzij Ewan niet boven geraakt moet dat geen probleem zijn.
Ja bijna 49 minuten zie ik. Dat is wel gigantisch. Ergens toch vreemd dat dat meer is dan in Alpenritten nee?
Ik dacht dat Ewan op 35 km van de streep op een halfuur reed, en het meeste was daarna dalend (buiten de laatste klim) dus zal wel lukken.
Wat een overwinning van Matthews. Zot, niet verwacht. BEX heeft een goede Tour en ik zie Groenewegen nog eens winnen want die rijdt sterk rond en heeft nog 3 kansen.
Arme Matthews.
e: holy shit, van de hemel naar de hel en weer terug!

www.instagram.com

Ik hoor het u graag zeggen!Wat een overwinning van Matthews. Zot, niet verwacht. BEX heeft een goede Tour en ik zie Groenewegen nog eens winnen want die rijdt sterk rond en heeft nog 3 kansen.
We hebben het hier al eens over het slecht presteren van de Lotto, maar wat dan gezegd van Astana. Buiten het lossen van Lutsenko zitten we echt wel aan een minimale schermtijd. Vandaag rijdt er een groep weg van 20 man, geen Astana te bespeuren. Na her en der wat boetes op te rapen staan ze op -94 euro qua prijzengeld. Zouden de mecaniciens en soigneurs dan ook moeten bijbetalen in de pot?
We hebben het hier al eens over het slecht presteren van de Lotto, maar wat dan gezegd van Astana. Buiten het lossen van Lutsenko zitten we echt wel aan een minimale schermtijd. Vandaag rijdt er een groep weg van 20 man, geen Astana te bespeuren. Na her en der wat boetes op te rapen staan ze op -94 euro qua prijzengeld. Zouden de mecaniciens en soigneurs dan ook moeten bijbetalen in de pot?
Over welke ploegen spreek je dan?en andere ploegen die toch echt wel beter zijn niet.
Meeste renners lijken mij gewoon in een soort staking tbh.We hebben het hier al eens over het slecht presteren van de Lotto, maar wat dan gezegd van Astana. Buiten het lossen van Lutsenko zitten we echt wel aan een minimale schermtijd. Vandaag rijdt er een groep weg van 20 man, geen Astana te bespeuren. Na her en der wat boetes op te rapen staan ze op -94 euro qua prijzengeld. Zouden de mecaniciens en soigneurs dan ook moeten bijbetalen in de pot?
Geen ballen aan hun lijf, die Fransmannen.Waarom staat daar geen security of politie...
Precies Yates in de Giro enkele jaren terug, maar met minder effect.Die sprintjes van Pogacar zijn toch vrij zinloos.
Zijn die boetes niet voor de UCI ?Geen ballen aan hun lijf, die Fransmannen.
Gelukkig kunnen we ons optrekken volgende maand aan een deftige politiemacht.
Het financieel plaatje, zeker? Zoveel mogelijk in eigen zak steken, van de organisatie, getuige sommige boetes.
Precies Yates in de Giro enkele jaren terug, maar met minder effect.
Volgens mij is hij zijn benen veelvoudig aan het testen voor korte inspanningen voor de Vuelta, met die puisten.
Ik weet niet of dat dan zo nuttig is... + je kan je ook afvragen of het zo verstandig is van nóg extra belasting te creëren tijdens zo´n zware rittenkoers waar veel renners uit komen op het randje van overtraining.Geen ballen aan hun lijf, die Fransmannen.
Gelukkig kunnen we ons optrekken volgende maand aan een deftige politiemacht.
Het financieel plaatje, zeker? Zoveel mogelijk in eigen zak steken, van de organisatie, getuige sommige boetes.
Precies Yates in de Giro enkele jaren terug, maar met minder effect.
Volgens mij is hij zijn benen veelvoudig aan het testen voor korte inspanningen voor de Vuelta, met die puisten.
Hoe lang loopt die zijn contract nog?Ow ow ow...
![]()
Primoz Roglic komt vandaag niet meer aan de start in de Tour | sporza
De lijdensweg van Primoz Roglic is ten einde: de Sloveen komt vandaag niet meer aan de start in de 15e etappe van de Tour. "Zo kunnen mijn blessures goed genezen", zegt de renner van Jumbo-Visma.sporza.be