Tour de France 2022

Morkov heeft Covid of is ziekjes? Hij blijkt al eventjes minuten achter het peloton te rijden.

Blijkbaar al enkele dagen beetje ziekjes ja. Lijkt me einde verhaal ook al is de tijdslimiet groter door de hitte. In tegenstelling tot Ewan gisteren heeft hij natuurlijk geen 3 ploegmaten.

Blijkbaar al enkele dagen beetje ziekjes ja. Lijkt me einde verhaal ook al is de tijdslimiet groter door de hitte. In tegenstelling tot Ewan gisteren heeft hij natuurlijk geen 3 ploegmaten.
Ironisch genoeg heeft Morkov er mee voor gezorgd dat Jakobsen 2x de tijdslimiet haalde tijdens de zwaarste bergritten.
Maar als Morkov moet afstappen dan zou dit zowiezo toch een zware aderlating zijn voor Jakobsen zelf.

Dit is wel zo een rit dat als je een team bouwt rond Van Aert die die 9 van de 10 keer wint. Op een klim van meer dan 10 km kun je alle sprinters eraf krijgen, ook al is de klim niet stijl. Jumbo zal zich nu koest houden, maar Trek zal wel proberen. Ewan en Jakobsen lossen sowieso, maar ik zou een Groenewegen er toch ook proberen af te krijgen.

Neemt niet weg dat dit opnieuw een zinloze onderneming lijkt. Ik snap het niet goed.
Om de ploeg in een zetel te zetten zodat ze zeker niet hoeven te rijden en nog wat kunnen "rusten" van het werk in de Alpen. Alles in teken van het hogere doel, het geel. Wat kan Jumbo dan nog die potentieel extra ritoverwinning schelen?

Ze hebben het geel al eens in extremisch verloren, ik denk niet dat ze dat nog eens willen meemaken. Vergeet Pogacars grootste kracht niet: dikke wattages trappen in de derde week. Ze gaan de ploeg dus zeker nog goed kunnen gebruiken. Ik neem aan dat Ineos bv ook nog wel eens iets zal proberen.

In diezelfde zin snap ik dan ook niet waarom Kruiswijk dan nog zo zit te bikkelen bij momenten voor zijn top 20 plaats ipv gewoon te rusten en rustig binnen te komen in de bus.

Dit is wel zo een rit dat als je een team bouwt rond Van Aert die die 9 van de 10 keer wint. Op een klim van meer dan 10 km kun je alle sprinters eraf krijgen, ook al is de klim niet stijl. Jumbo zal zich nu koest houden, maar Trek zal wel proberen. Ewan en Jakobsen lossen sowieso, maar ik zou een Groenewegen er toch ook proberen af te krijgen.
Welke klim van meer dan 10km?

Van Hooydonck en Kuss die hebben 50m tussen de autos gereden en moesten er ook direct af. Lijkt mij dat die mannen die rustdag ook snel nodig hebben. Jumbo heeft geluk dat Laporte een Van Aert light is

Ik zou toch eens VA voor winst in de Giro zien gaan of zo. Gewoon voor de lol. Volgens mij maakt hij daar gewoon een grote kans als hij zich daar echt op zou toeleggen. :tongue:

Maar ik denk niet dat hij dat ooit gaat doen, hij heeft andere specialiteiten
En heel het voorjaar opgeven?!

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan