Tour de France 2022

Vandegoor daarstraks onnozel aan het doen dat Pogacar eigenlijk nog maar 1 ploegmaat heeft, want aan Hirschi en Bjerg zou hij geen steun hebben.

Krijgt dus direct lik op stuk. :laugh:

Blij dat ik niet de enige ben die het krijg van die interviews. Nu gaven ze ze tenminste nog in een afdaling hebben ook al belangrijke zaken gewoon gemist omdat ze naar een interview gingen.

We krijgen in ieder geval ook een strijd om de ritzege tussen de klassementsmannen. Of zo lijkt het er stilaan toch op.

Die plooit zich nu ook gewoon 5-dubbel. Je moet het natuurlijk nog kunnen inderdaad. Aan de voet van de slotklim zal die wel snel op kant gaan, vermoed ik. Of zou Pogacar zo lang niet wachten...

Die plooit zich nu ook gewoon 5-dubbel. Je moet het natuurlijk nog kunnen inderdaad. Aan de voet van de slotklim zal die wel snel op kant gaan, vermoed ik. Of zou Pogacar zo lang niet wachten...
Zo wordt het man tegen man straks. Eerlijker kan het niet ..
Thomas wijselijk zijn eigen tempo, 3de plaats pogen veilig te stellen / te verdedigen.

Pogacar en Vingegaard zijn toch te sterk voor hem en dat beseft hij ook wel.

Als ik Pogacar was zou ik toch nu proberen. Bergop gaat hij denk ik niet veel tijd goed maken op Vignegaard, kan je maar beter wat tijd proberen te pakken in die vallei.

Vandegoor daarstraks onnozel aan het doen dat Pogacar eigenlijk nog maar 1 ploegmaat heeft, want aan Hirschi en Bjerg zou hij geen steun hebben.

Krijgt dus direct lik op stuk. :laugh:

Heeft die dan ooit al iets deftig uitgekraamd? De onkunde en vooral gebrek aan kennis spat er gewoon vanaf. En dan steeds op dat arrogant/belerend toontje.

Die mogen ze samen met Carl Berteele meteen afvoeren. Een beetje kennis over de sport waar je continue verslag over uitbrengt of commentaar op geeft is toch niet teveel gevraagd?

De vraag is of dit (constant tempo) de juiste manier is om Vingegaard te doen kraken
Een goeie vraag.

Vingegaard ziet er toch nog erg sterk uit, reed probleemloos naar Pogacar na zijn vrijwel **zinloos** sprintje.
Voor hetzelfde geld valt Vingegaard straks aan na de afdaling, en moet Pogacar gewoon lossen hé.

Maar Pogacar speelt het spel hoog zeker? Hij moet natuurlijk risico nemen om de Tour te winnen.

Om een gat te slaan en dan uit te bouwen in de afdaling en vallei.
Dan moet je toch echt niet wachten tot op 100m van de top. Maximaal paar seconden nemen en dan gigantische risico's moeten nemen in de afdaling, allemaal terwijl jij nog degene bent met een teammaat. Nee, vond het ook maar vreemd.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan