Tour de France 2022

McNulty heeft een metertje op Pogacar, straks is ie weg en wint ie de rit :D
(Ondertussen wel terug samen, maar ik zou het niet erg vinden als de knecht zou winnen)

Dan moet je toch echt niet wachten tot op 100m van de top. Maximaal paar seconden nemen en dan gigantische risico's moeten nemen in de afdaling, allemaal terwijl jij nog degene bent met een teammaat. Nee, vond het ook maar vreemd.
Enige wat die nog kan is wat tempo rijden, Vingegaard gaat nu niet ineens lossen op tempo van Mc Nulty wss dus veel heb je er ook niet meer aan dan he

Vingegaard niet veel zien drinken en nu twee bidons geweigerd.
Een teken dat hij ook op de limiet zit. Maar hoeveel heeft Pogacar nog over?
Het gaan straks dode zwaantjes worden aan de finish. :tongue:

Ik zag Vingegaard nu toch even bijdrinken ..

McNulty blijft het toch nog lang trekken... benieuwd hoe lang Pogacar nog gaat wachten? Tot de laatste steile stukken?

Vraag mij af hoeland Pogacar gaat wachten nu.
McNulty is goed, maar niet om Vingegaard eraf te rijden.

Pogacar heeft Vignegaard er vorig jaar ook niet meer afgekregen in de laatste week. (was toen wel niet meer nodig) denk niet dat hij vlugger kan klimmen dan Vignegaard? Misschien neemt hij vrede met de rit.

Ik zou Mc Nulty laten rijden en in het wiel van Vingegaard gaan zitten en er dan proberen van weg te rijden naar Mc Nulty

De gele trui mag ook wel eens iets tonen he

McNulty gaat ook gewoon heel snel.
Ik zou doen wat Somedude voorstelt. Laat een gat op McNulty .. haal Vingegaard uit zijn kot.
Vingegaard uit welk kot? :laugh: . Wat interesseert die nu of McNulty weg rijdt? Waarom zou hij het risico pakken om aan te vallen en dan toch gecounterd te worden?

Vingegaard blijft gewoon zitten dan hè :unsure:
Dat mag toch? McNulty mag desnoods ook de rit gewoon winnen maar zo heb je wel een springplank voor het geval Vingegaard toch een zwak momentje heeft.

Swoit er gebeurt zo te zien niks .. laatste 2 km dan maar? :tongue:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan