Tour de France 2022

Erg voor Fabio.
Maar in hemelsnaam het is wel een beetje extreem als je als prof zijnde zo hard uit de wielen wordt gereden. Dan moet je echt iets meer bergop gaan trainen hoor :P
Philipsen komt hier 10 minuten eerder binnen voor het in perspectief te plaatsen.

Erg voor Fabio.
Maar in hemelsnaam het is wel een beetje extreem als je als prof zijnde zo hard uit de wielen wordt gereden. Dan moet je echt iets meer bergop gaan trainen hoor :p
Philipsen komt hier 10 minuten eerder binnen voor het in perspectief te plaatsen.
Het is natuurlijk wel Fabio zijn allereerste Tour hé. En als je ziet van waar hij komt (na zijn val), dan is het al een prestatie dat hij nog niet naar huis is en dat hij de moeite ervoor wil doen.
Voor Philipsen is het al zijn 3de tour, dus je kan dan toch moeilijk die twee nu al vergelijken? Hij heeft zijn eerste Tour toen ook niet uitgereden.

Maar hij weet wat te doen volgend jaar! Inderdaad meer bergop trainen (zonder evenwel zijn sprinterscapaciteiten te verliezen). :tongue:

Erg voor Fabio.
Maar in hemelsnaam het is wel een beetje extreem als je als prof zijnde zo hard uit de wielen wordt gereden. Dan moet je echt iets meer bergop gaan trainen hoor :p
Dit is nu eenmaal het leven van een pure sprinter. Als die meer bergop trainen heeft dat altijd invloed op de explosiviteit. Vermageren is ook geen optie want dat is dan eigenlijk gewoon spieren verliezen.
In hetzelfde perspectief, Jakobsen heeft al 11 massasprints gewonnen dit seizoen, Philipsen 5.

Het is natuurlijk wel Fabio zijn allereerste Tour hé. En als je ziet van waar hij komt (na zijn val), dan is het al een prestatie dat hij nog niet naar huis is en dat hij de moeite ervoor wil doen.
Voor Philipsen is het al zijn 3de tour, dus je kan dan toch moeilijk die twee nu al vergelijken? Hij heeft zijn eerste Tour toen ook niet uitgereden.

Maar hij weet wat te doen volgend jaar! Inderdaad meer bergop trainen (zonder evenwel zijn sprinterscapaciteiten te verliezen). :tongue:
Philipsen was toen wel nog jonger en was gepland om te stoppen op de 1e rustdag dacht ik?

Maar het klopt wel dat hoe meer sprinter je bent hoe moeilijker je bergen verteerd natuurlijk. Ongeacht u gewicht

Pogacar is gewoon even goed als voorbije jaar idd. Jammer van die hongerklop/hitteslag voor de spanning
Dat is nu éénmaal koers ook.. daar heeft Jumbo ook geen schuld aan dat Pogacar niet op tijd of genoeg eet onderweg. Trouwens door al die aanvallen in die bewuste rit heeft Pogacar meer dan wss de kans niet gehad om deftig te eten.. zeker niet met hoge hartslag.

Kunde toch niet anders dan respect voor hebben als ge Jakobsen zo diep ziet gaan, wat een doorzetter weer maar eens :niceone: .

Weinig volk langs de kant en de bussen staan wat verder. Zou dat geen filmke na de aankomst kunnen zijn?
Ik hoop het. Het is HLN vandaar dat ik ook twijfel aan de echtheid, ik vond het filmke elders (nog) niet terug.
Dus dat zou goed kunnen dan het na de finish was (daar lijkt het op). T'is alvast wel ergens grappig :biglaugh:

Weinig volk langs de kant en de bussen staan wat verder. Zou dat geen filmke na de aankomst kunnen zijn?

Lijkt me ook. De klim was toch steiler. De aankomst lag op een soort plateau dacht ik. En op het einde van het filmpje zie je een step in beeld komen. Dit lijkt me dus gewoon renners die van de finish naar de bussen rijden boven op de klim.

Kunde toch niet anders dan respect voor hebben als ge Jakobsen zo diep ziet gaan, wat een doorzetter weer maar eens :thumb: .
Als je al zo ver gekomen bent dan wil je as sprinter natuurlijk Parijs niet missen.
Maakt ook gewoon heel veel kans om daar te winnen, en dan is 3x sterven vandaag het wel waard :P

Zijn hier nu weer over Kuss bezig en dat die niet goed was vandaag... welke koers hebben ze op Sporza gezien? Kuss was vandaag bij de 5 besten bergop. Als McNulty hier vandaag niet zijn beste dag op een fiets heeft is Kuss hier gewoon de laatste knecht.

+ zoals ze bij Jumbo ook opmerkten, wat maakt het uit? Tis niet dat Vingegaard ooit moet reageren op McNulty dus of die daar nu zat of niet maakte niet uit. Juist mentaal is dat wat vervelend I guess.

Moet toch fijn zijn zo naast uw idool zitten :p

Zijn hier nu weer over Kuss bezig en dat die niet goed was vandaag... welke koers hebben ze op Sporza gezien? Kuss was vandaag bij de 5 besten bergop. Als McNulty hier vandaag niet zijn beste dag op een fiets heeft is Kuss hier gewoon de laatste knecht.

+ zoals ze bij Jumbo ook opmerkten, wat maakt het uit? Tis niet dat Vingegaard ooit moet reageren op McNulty dus of die daar nu zat of niet maakte niet uit. Juist mentaal is dat wat vervelend I guess.

McNulty was zeer goed. Maar toch ook niet zo verschrikkelijk ineens, heeft in het verleden al laten zien dat hij dit gewoon kan.
Is gewoon een hele goeie renner.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan