Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Demareren zegt hemPogacar's eerste Tour waar hij geen drie ritten wint.
Misschien sprint hij nog op de Champs-Élysées tegen maatje Philipsen.
Allez na een abrupte crisisvergadering hebben ze besloten dat Nathan toch mag meerijden!
Triestig, schuif dan niet mee e
Voila alweer een reden waarom Pogacar dus populairder is.
Vingegaard mag dan de Tour hebben gewonnen, er is uiteindelijk maar 1 "winnaar" voor het volk en dat is Tadej.Door een domme aanval te plaatsen? Kan daar toch maar matig van genieten. Dit is toch geen circusact
.Bij mijn wieleroutfits kan dat nooit al rijdend. Die hebben een andere soort outfit.Gewoon door hun fluit er uit te halen:
Bij laatste 2 wel rekening houden met de wind
- Stoppen aan de kant
- Al rijdend in de afdaling
- Ploegmaat die duwt
Dat constant gejuich is dat een bandje of zijn ze daar in Parijs echt zo'n fan van de Tour?
Nee gewoon goed trekkenBij mijn wieleroutfits kan dat nooit al rijdend. Die hebben een andere soort outfit.

Ja dat trek je naar beneden tot onder uw ballenLaatste post over dit fait divers: bij mij gaat dat tot boven mijn navel.

Of heeft Campenaerts iedereen om de tuin geleidt en de focus op zich gelegd, zodat Frison vrije weg heeft?Lotto destiny voorlopig met de perfecte tacktiek voor campenaerts
Of heeft Campenaerts iedereen om de tuin geleidt en de focus op zich gelegd, zodat Frison vrije weg heeft?