Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De ploeg is nodig om de kopman te beschermen en te ondersteunen.Ploegen worden hier toch wat overschat hoor. Jumbo zat in de Giro nog met 6 man in een groep van misschien 20 en toch gebeurde er niks omdat Roglic er Thomas niet af kreeg. TDF wordt voor 95% bepaald in de bergritten en tijdritten en dan is het gewoon kwestie van die dag de beste te zijn. Als Evenepoel volgend jaar recht blijft, beter klimt en beter tijdrijd dan Vingegaard en Pogacar dan wint hij gewoon de Tour hoor. Ook dit jaar is het gewoon Vingegaard vs Pogacar en niet Jumbo vs UAE. Kuss of Yates mogen nog zo goed zijn als straks Vingegaard of Pogacar doortrekt en de andere kan niet volgen dan is het gedaan hoor.
Voor vandaag of wel een vlucht of wel VA zeker. Jaizkibel is niet zo lastig en nog redelijk ver van de streep. Te lastig voor de rassprinters te vlak voor de klimmers en te ver van de streep voor de punchers.
Denk dat hij weet dat dit niks voor hem is en hier gewoon elke kracht probeert te sparen voor de andere ritten waar hij mogelijks wel voor een win kan gaan.VDP er ook al weer meteen af. Super super is hij toch nu ook niet precies.
Denk dat hij weet dat dit niks voor hem is en hier gewoon elke kracht probeert te sparen voor de andere ritten waar hij mogelijks wel voor een win kan gaan.
Hermans zie ik ook nergensbah dit is toch niet zo zwaar als je top 10 kan rijden in LBL/RVL moet je dit gewoon aankunnen.

Als ik zie wie er hier nog meezit dan lijkt het mij duidelijk dat dit toch zwaar genoeg is hoor.bah dit is toch niet zo zwaar als je top 10 kan rijden in LBL/RVL moet je dit gewoon aankunnen.