Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Iemand dat ik ken heeft zo op het einde van de ronde van Spanje een abus gamechanger gekregen van movistar bij hun bus (wss ook omdat de nieuwe kleuren er bijna waren). Ook wel een mooie kado.
Dat is idd een mooie kado. Op het einde van het seizoen geven ze idd wel wat meer weg. Zeker als ze veranderen van sponsor. Verzorgers kennen hielp ook wel bij sommige ploegen vroeger zoals Euskaltel

Aah, Pidcock eindelijk eens met een referentie in het klimwerk.

Mentaal een opsteker voor Pogacar - want hij kan Vingegaard lossen
Maar Vingegaard ook mentaal een opsteker want hij viel nooit stil en hij kon zijn tempo houden en hij verloor maar 8 secondjes.
Dit type aankomst lag Pogacar op papier ook beter he.

Ik hoop echt dat die twee elkaar niet gaan lossen en dat het op seconden gaat aankomen. De strijd is alles behalve gestreden.

Pogacar zijn gezicht zelden zo gezien. Normaal zie je daar niets aan.
Vreselijke monsterklim ook. Dat is echt afzien.

Pogacar zijn gezicht zelden zo gezien. Normaal zie je daar niets aan.
Was natuurlijk ook 100% vol. Het feit dat hij achterom kijkt en Vingegaard op 4-5 lengtes ziet zitten en eigenlijk lang niet verder weg kan rijden zegt genoeg.
Tzal wachten zijn tot vrijdag nu? Woensdag sprinten, donderdag vlucht, dinsdag kan beiden denk ik.

Veel massaspurt mogelijkheden tochwel dit jaar... té veel imo. 8 stuks... :/

Bijna onmenselijk deze etappe, ik mag er niet aan denken die op te moeten rijden en die Pogi genoot er zelfs zichtbaar van :biglaugh:

Mentaal een opsteker voor Pogacar - want hij kan Vingegaard lossen
Maar Vingegaard ook mentaal een opsteker want hij viel nooit stil en hij kon zijn tempo houden en hij verloor maar 8 secondjes.
Dit type aankomst lag Pogacar op papier ook beter he.

Ik hoop echt dat die twee elkaar niet gaan lossen en dat het op seconden gaat aankomen. De strijd is alles behalve gestreden.

Vreselijke monsterklim ook. Dat is echt afzien.
Ja, maar dat was de Marie Blanque in theorie ook. Plus er waren toch wel wat twijfels omtrent Pogacar gezien de hitte.

Bijna onmenselijk deze etappe, ik mag er niet aan denken die op te moeten rijden en die Pogi genoot er zelfs zichtbaar van :biglaugh:
Dit vind ik nu wel overdreven. Daarvoor was de rest van de etappe toch niet zwaar genoeg.

Spannendste Tour in jaren tot nu toe... Pogacar en Vingegaard zijn elkaar duidelijk waard momenteel. Zou echt niet kunnen zeggen wie de Tour gaat winnen. Pogacar licht mentaal voordeel nu denk ik maar Vingegaard is een bijter.

Een koers waar buiten het laatste uur geen fluit gebeurt en die pas klaar is om 18h, oersaaie zondagnamiddag zo
Dat was nu ook wel te verwachten. De vorege vlucht heft er nog wel iets van gemaakt.

_____/ profiel met steilste kilometers op het einde, dan weet je dat je enkel het laatste halfuur moet zien.

Zij die begin deze week nog dachten dat de tour gereden was die hebben hun lelijk mispakt!

Ik voel aan mijn water dat zaterdag en zondag het feest gaat worden!

Terug
Bovenaan