Reverz
Well-known member
Ik zou wel een vlucht laten wegrijden hebben misschien ja en die zo snel mogelijk 10min geven maar anders? Ze moesten niet tot de slotklim wachten om de gas open te draaien want dan speel je recht in de kaart van Pogacar...Hoezo ze kunnen niet anders?
Je staat aan de leiding met ocharme 10 seconden voorsprong, je hebt na rit 5 geen enkele keer Pogacar nog kunnen losrijden terwijl je andersom uw pollekes moogt kussen dat je keer op keer de schade hebt kunnen beperken, maar jij zou hetzelfde doen als vandaag met het grote risico dat Pogacar weer minstens 4" bonificatieseconden inloopt?
Maar kritiek op het hard maken van de wedstrijd vind ik een beetje vreemd. Dat Adam Yates dan net nog iets meer kan dan Sepp Kuss op het einde mag ook geen wonder zijn maar om daarom nu te beweren dan al het werk daarmee weggeveegd wordt? Jumbo wou een harde koers, de koers was beenhard: missie geslaagd, of Yates nu nog 500m op kop rijdt of niet.
Dat ze Pogacar zo niet kunnen breken is dan maar zo, niks doen en wachten om Pogacar relatief fris aan die slotklim te laten beginnen lijkt mij geen betere optie.
Moest Jumbo hier niks doen en de koers ondergaan krijgen ze evengoed striemende kritiek... je moet maar het Giro topic openen.
Da's toch een grap hoop ik? Als beide heren hier doorrijden dan wordt die meer dan een minuut gereden en staat die op meer dan 6 minuten in het AK, maar heel groot is de kloof niet meer hoor.