Tomski Well-known member Crowdfunder FE 16 juli 2023 #1.646 Ma allez, de ritwinnaar krijgt amper een paar seconden beeld. Alsof het allemaal niet zo belangrijk is.
Ma allez, de ritwinnaar krijgt amper een paar seconden beeld. Alsof het allemaal niet zo belangrijk is.
phate_13 Well-known member 16 juli 2023 #1.648 Ik stel voor dat we naast de moto's ook dit soort voortuigen inzetten vanvoor in de koers :
D dadash Well-known member 16 juli 2023 #1.650 Klagen dat Poels niet in beeld komt maar ondertussen wel even beginnen lullen (Bertele) terwijl Pogacar precies laat lopen.
Klagen dat Poels niet in beeld komt maar ondertussen wel even beginnen lullen (Bertele) terwijl Pogacar precies laat lopen.
sniper80 Well-known member 16 juli 2023 #1.653 Die Vingegaard blijft maar kijken, vertrek dan zelf man?
B belvedere86 Well-known member 16 juli 2023 #1.656 Precies alsof er een ritzege of boni's op het spel staan.
Pieterjan94 Well-known member 16 juli 2023 #1.657 Obi Wan Kenobi zei: Allez vingegaard zet aan Klik om te vergroten... It's a trap
B {BK}Black Devil Well-known member 16 juli 2023 #1.658 Vingegaard wint de tour, ie zal em er niet meer afkrijgen
Eagle` Well-known member 16 juli 2023 #1.660 goed dat het een halve klimtijdrit is, maar ik vrees dat Vingegaard wel eens aan het langste eind zou kunnen trekken. edit: that being said, laatste week tour al, nooooo Laatst bewerkt: 16 juli 2023
goed dat het een halve klimtijdrit is, maar ik vrees dat Vingegaard wel eens aan het langste eind zou kunnen trekken. edit: that being said, laatste week tour al, nooooo