Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Vingegaard toch wel de nieuwe grote favoriet voor de volgende jaren . Mss eerder Vingegaard 5x tour dan Pog of Remco
UAE volgend jaar met Pogacar & Ayuso? :unsure:
Vingegaard gaat ook geen x aantal jaar na elkaar de Tour uitrijden zonder ooit iets tegen te komen vermoed ik. Pogacar gaat zeker nog de Tour winnen imo. Zelfs los van het resultaat van dit jaar denk ik niet dat Pogacar per definitie nooit Vingegaard gaat kunnen vloeren.

Vingegaard toch wel de nieuwe grote favoriet voor de volgende jaren . Mss eerder Vingegaard 5x tour dan Pog of Remco
Nah, er scheelt duidelijk iets met Pogi. Dit tijdsverlies is niet normaal. Week 1 en 2 konden ze elkaar nog niet lossen.

Hier kan je geen conclusies aan hangen.

Quick-Step wordt inderdaad belachelijk volgend jaar door Jumbo-Visma. Remco moet echt naar een andere ploeg wil hij überhaupt ooit kans maken. Zelfs UAE met al hun geld wordt al met de grond gelijk gemaakt.

Dat is dus een vliegveld waar ze op aankomen aan 17%? Hoe werkt dat lijkt me toch gevaarlijk om te landen.

En godver daar is die Bertele terug hé

Quick-Step wordt inderdaad belachelijk volgend jaar door Jumbo-Visma. Remco moet echt naar een andere ploeg wil hij überhaupt ooit kans maken. Zelfs UAE met al hun geld wordt al met de grond gelijk gemaakt.

Jongen UAE staat 2e en 3e! Maar ja ze kunnen er niks van die losers.

Terug
Bovenaan