Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is onterecht, had G moeten starten vandaag? Ik heb het gewoon over een eenduidig overkoepelend medisch committee, los van de organisatie* en ploegen dat in eer en geweten beslissingen neemt in belang van de renner LT.Dat zou vooral betekenen dat op al die uitgevoerde testen vals positieven gaan zitten en mensen onterecht naar huis gestuurd worden.
We mogen heel blij zijn dat we dit al lang voorbij zijn…
Tuurlijk spelen ploegbelangen, maar je moet wel wat pragmatisch blijven.
Ik denk dat er ook nog steeds onvoldoende data is over de lange termijn impact van rondrijden met (asymptomatische) covid op een lichaam dat zware inspanning levert, wat Dadash hier ook zei met voorbeeld Colbrelli. Is afgestapt met bronchitis in PN of Catalunya en is nooit meer weergekomen. Wat was zijn Covid besmettingshistoriek voordien, zou interessant zijn om te weten.Zieke renners starten niet.
Net overleg nog gehad met de cardioloog in onze ploeg:
“Cardiale betrokkenheid bij huidige covidvarianten beduidend minder dan bij eerste golven gezien veel mildere symptomatologie en weinig tot geen systeemklachten. Indien geen koorts en enkel blw akkoord om verder te koersen mits dagelijkse nauwgezette klinische fu.”
The one and only Big G is vandaag inderdaad niet gestartWat is onterecht, had G moeten starten vandaag?

Ik wilde ma zeggen, G is gestart met Covid deze ochtend en is al gelost, en mogelijk ondertussen ander volk aangestoken ook..The one and only Big G is vandaag inderdaad niet gestart
Voor de rest kan ik wel volgen wat je zegt.
Allerbelangrijkste blijft klinisch oordeel.
Covid of ander virus, maakt niet uit. Want nu heb je vaak dat een renner ziek is, en na negatieve covid test iedereen opgelucht.
Ja zo werkt het dus niet he…
Klopt ik ben ook al een week ziek en enige waarmee ik het kan opgelopen hebben is door naar die mannen te kijkenIk wilde ma zeggen, G is gestart met Covid deze ochtend en is al gelost, en mogelijk ondertussen ander volk aangestoken ook..
Alleja ik wil ma zeggen, ik heb niet het gevoel dat enkel de beslissing bij de ploegen laten een goeie beslissing is imo.

Sprak precies ook af met Yates dat hij moest aanvallenJe hebt toch eht gevoel dat het voor Pogi niet te rap hoeft te gaan momenteel, opvallend.