Tour de France 2025

Hij blijft altijd die arrogante air over zich hebben. Begrijp niet goed dat er nog niemand in zijn entourage hem daar op gewezen heeft. Ook in het peloton zie je hem regelmatig van zijn tak maken tegen andere renners. Hij doet mij hard denken aan een alfamannetje uit het zaalvoetbal die heel de tijd op iedereen loopt te roepen en kwaad wordt bij een slechte voorzet. Hij komt totaal niet sympathiek over op die manier. Hij heeft geluk dat hij veel Vlaamse fans heeft, die gewoon fan zijn uit Chauvinisme of omdat het hoort.

Dat Vlaamse chauvinisme is er effectief en dat is niet enkel voor welk land maar ook de ploeg waarvoor ze rijden.
Van Cavendish waren de meeste geen fan tot dat die bij Quick-Step kwam en dan waren ze plots massaal fan de Vlaming 😅

Zonde maar niet geheel onverwacht helaas. Het was wishful thinking dat het beter zou gaan.

Krijgen we nu dan rittenkaper Remco te zien of richting Schepdaal?

Er terug doorkomen zoals 2 dagen geleden lijkt me nu wel uitgesloten… het zal de bus worden vandaag. Maar hopelijk bijt hij toch wel door.

Ik vraag me af wat de analyse wordt, als je zelf Janneke en Mieke niet kan volgen, kan dag toch niet uitsluitend een gemiste voorbereiding zijn.

Als je dat artikel van Jonas Creteur leest lijkt zijn zenuwblessure zware gevolgen te gaan hebben voor de rest van zijn carrière,
ik denk niet dat etappekoersen nog binnen zijn mogelijkheden passen net door die blessure, toch niet voor GC,
als je niet recupereert naar behoren worden GC ambities een probleem natuurlijk! :unsure:

Als BE supporter toch een teleurstellende tour aan het worden.
Phillipsen die eruit wordt gemaaid door zo'n onnozel accident, WVA & REV die ver van hun niveau zitten, opgave van REV nu.

Remco is een zeer sterke renner en enorm getalenteerd tijdrijder. Maar daarnaast vind ik hem ook een zeer antipathiek figuur, een blaas. Ik zie hem uiteraard wel graag winnen, maar ik zie hem even graag door het ijs zakken.
Sterk fysiek maar mentaal is er toch nog werk aan. Jaagt zich te veel op over vanalles, zoals de motor die hem filmt of commentaren op social media.

Van Aert die is volgens mij op mentaal vlak veel sterker.

Misschien is Evenepoel ook gewoon een beetje ziek.

Terug
Bovenaan