Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij blijft altijd die arrogante air over zich hebben. Begrijp niet goed dat er nog niemand in zijn entourage hem daar op gewezen heeft. Ook in het peloton zie je hem regelmatig van zijn tak maken tegen andere renners. Hij doet mij hard denken aan een alfamannetje uit het zaalvoetbal die heel de tijd op iedereen loopt te roepen en kwaad wordt bij een slechte voorzet. Hij komt totaal niet sympathiek over op die manier. Hij heeft geluk dat hij veel Vlaamse fans heeft, die gewoon fan zijn uit Chauvinisme of omdat het hoort.

Artikel gelezen hierboven over zijn schouderblessure?Ik vraag me af wat de analyse wordt, als je zelf Janneke en Mieke niet kan volgen, kan dag toch niet uitsluitend een gemiste voorbereiding zijn.

Sterk fysiek maar mentaal is er toch nog werk aan. Jaagt zich te veel op over vanalles, zoals de motor die hem filmt of commentaren op social media.Remco is een zeer sterke renner en enorm getalenteerd tijdrijder. Maar daarnaast vind ik hem ook een zeer antipathiek figuur, een blaas. Ik zie hem uiteraard wel graag winnen, maar ik zie hem even graag door het ijs zakken.