Lag Steff Cras er ook weer bij bij die val op het einde? Verliest vandaag meer dan 9 minuten
Nee vroeg gelost.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lag Steff Cras er ook weer bij bij die val op het einde? Verliest vandaag meer dan 9 minuten
Ok dan heb ik het verkeerd gehoord, was tijdens dat moment in de auto en dacht dat gehoord te hebben.Nee vroeg gelost.
Die gaat toch afzien vannacht en de komende dagenOok wel heel bijzonder als je die Barré met die enorme schaafwonde nog over de meet ziet rollen. Puur rauw vlees en die kerel fietst lekker verder. Daar kunnen veel voetballers eens een voorbeeld aan nemen.
Doordat hij zo goed is en een goede ploeg heeft is het gemakkelijker om vanvoor in het peloton te blijven rijden, je ziet hem toch gemiddeld veel in de eerste rijen rijden. De kans dat je valt in het peloton daalt zo wel een pak.Wat maakt Pogi zo goed als hij is? In de voorjaarskoersen ook al zoveel gewonnen, die rijdt zoveel en wint bijna altijd. Onvoorstelbaar. Genen? Training? Omkadering? Het valt ook op dat hij bijna nooit valt, het gaat écht makkelijker dan bij de rest.
UAE rijdt met SES 4.5 en dat zijn inderdaad hookless wielen. Niet dat ik fan ben van hookless, zeker niet als amateur maar het aantal km's dat er hookless wordt gereden in verhouding met incidenten lijkt me goed mee te vallen. (Niet dat ik exacte cijfers heb natuurlijk).Rijden ze bij UAE hookless rims? Want de laatste tijd waren ontploffende banden regelmatig in combinatie met hookless.
![]()
"Plof!" Klapband is oorzaak van vreselijke val met Almeida: "Je ziet de vloeistof ontsnappen" | sporza
Tadej Pogacar speelde bij een valpartij vlak voor het einde bijna zijn meesterknecht João Almeida kwijt. De Portugees zal sowieso op de tanden moeten bijten om voort te zetten in deze Tour. In Vive le Vélo wordt duidelijk dat een klapband, vermoedelijk van Almeida zelf, de oorzaak was van het...sporza.be
Ook zwaar teleurgesteld. Uitgerekend dit weekend tijd om het meeste mee te pikken en dan krijg je dit soort draken van ritten voorgeschoteld. Weer navelstaarderij van de Fransen om enkel op de 14e een bergrit te plannen…Toch wel straf dat ze in de meest bekeken koers ter wereld 2 sprintritten in het weekend leggen.