Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Week drie gaat hij naar huis, denk ik.maar de Tour is ook geen cadeau voor hem en dan moet je durven keuzes maken en dan lijkt me meteen de Tour gewoon een heel zware keuze voor hem. Het heeft ook niet veel zin als ie helemaal uitgewrongen uit de Tour zou komen.
Ik vind het ook een moeilijke dit jaar. Ik heb Lipo en Jorgenson nog niet en zal deze wel nog binnenhalen + nog ene extra waar ik nog niet aan uit ben.Wie zouden jullie nog inbrengen in de wielermanager als extra klassementsman?
Heb reeds Pogacar, Vingegaard, Evenepoel, Lipowitz, Jorgenson
+ Vauquelin & Onley (voor zover zij klassementsambities hebben) + Almeida, maar zwaar gehavend en ga ik dus uit transfereren.
Twijfel tussen:
- Mas (ook betrokken in val vrijdag)
- Skjelmose (Zou geen klassementsambities hebben uitgesproken voor aanvang tour, wel een rit/bollentrui als doel)
- Gall (Zou ook geen klassementsambities hebben uitgesproken voor aanvang tour, wel een rit als doel)
- Rodríguez (oogt niet overtuigend)
- Healy (maar dan als aanvaller, zag er wel heel goed uit in de rit hij won, maar hoe zal hij presteren op de zware cols?)
- Roglic (zou al hebben gezegd dat zijn klassement hem niet interessseert)
- Tobias Halland Johannessen
Heeft dan ook heel lang alleen op kop van peloton geredenWeek drie gaat hij naar huis, denk ik.
Skjelmose nog wat helpen volgende week en dan salut.
Vandaag terug bij de laatsten.
over wie heb je het?Op 17 juli komt de (ex-)ploegleider van de meest arrogante kwal in het wielrennen anno 21e eeuw aan tafel bij Karl.
Je weet wel, de man, die jarenlang zijn poulain (of is het eerder andersom) beschermde en iedereen naar de uitgang verwees bij de minste twijfel van dopingbeschuldigingen aan hun adres.
Waarom komt die in hemelsnaam de huiskamers nog eens bevuilen?
Mogen we na Tom Waes en Bruyneel, in de toekomst Ricco verwachten, of neen, voetballer Kiyane, dat zou nog een plaatje opleveren.
Johan Bruyneel. Het Nieuwsblad heeft er ook een tijd geleden een podcast rond hem gedraaid in hun rubriek Stamcafé Koers.over wie heb je het?
Een terugblik naar die periode zal wellicht beperkt blijven tot:Ja ze zijn kort van geheugen in het wielrennen.
Een terugblik naar die periode zal wellicht beperkt blijven tot:
"Heb je spijt, Johan?"
"Natuurlijk, als ik de tijd kon terugdraaien had ik het anders aangepakt en nooit Landis aangenomen."
Ben wel benieuwd wat er gezegd gaat worden. Een mens kan ijdel hopen op de nodige kritiek...

Toch blijkbaar nog iedere dag minstens een half miljoen, soms zelfs tot 700.000. Daarmee staat het iedere dag in de top 3.Besides, het is VLV... wie kijkt daar eigenlijk nog naar buiten mensen die zich 's avonds nog even een uurtje stevig willen ergeren voor het slapengaan?

zullen zich wel ook ergens in die top 10 nestelen.