Tour de France 2025

Sport is emotie! Toch schoon drm zoveel emotionele reacties.

Ergens hoop ik dat evenepoel de switch maakt naar klassieke renner+ etappes winnes in grote ronde. Hoe ver zou hij bv geraken in een parijs-roubaix?

Ergens hoop ik dat evenepoel de switch maakt naar klassieke renner+ etappes winnes in grote ronde. Hoe ver zou hij bv geraken in een parijs-roubaix?

Tot half weg de bocht van de eerste kasseistrook. Heb je die ooit al eens goed gevolgd hoe die bochten pakt? Die zit in het wiel van Pogacar voor de bocht achter de bocht zit die 3 rijen verder. Zijn techniek is echt niet goed hoor.

Gun Visma nu toch ook eens iets!!

lol ja kunnen ze weer lopen mokken hoe hilarish was dat vorig jaar constant volhouden van ja we geloven nog volop in Tour winst we doen er alles aan en dan 'savonds boos omdat Jorgenson niet sterk genoeg was om voorop te blijven

Ik weet niet of je goed gevolgd bent maar Remco heeft al 8 klassiekers gewonnen.
Werd al Belgisch kampioen, wereldkampioen en olympisch kampioen.
Die man is al een eendagsrenner, en een verdomd goeie ook.

Er is meer in de wereld dan P-R. Hij heeft nog altijd het profiel van een renner die baat heeft bij klimwerk, dan heb je weinig te zoeken in een P-R.

Ineos en de zwaantjes beginnen de toeschouwers gewoon van de weg te rijden mooi ze zullen het wel leren een stapje achteruit te zetten.

Ineos en de zwaantjes beginnen de toeschouwers gewoon van de weg te rijden mooi ze zullen het wel leren een stapje achteruit te zetten.
Ik vind dat al een mirakel dat het niet meer gebeurd. Die persoon had ook echt 0,0 besef van waar die op de baan stond, die heeft volgens mij zelfs de koers niet eens gezien want het enige waar die oog voor had was de eigen gsm.

4 minuten, denk niet dat ze arendsman nog gaan terughalen :shutup: tenzij hij echt opnieuw van eerste km’s begint misschien

Terug
Bovenaan