Trump vs Musk: de breuk die iedereen zag aankomen

Ik ga meer moeten opletten en aandelen kopen wanneer ze een negatief bericht uitsturen om daarna ze weer te verkopen bij een verzoening. 'T is gelijk dat die mannen het er om doen. Tesla aandeel was 14% omlaag door de ruzie en nu weer normaal blijkbaar.

Ik ga meer moeten opletten en aandelen kopen wanneer ze een negatief bericht uitsturen om daarna ze weer te verkopen bij een verzoening. 'T is gelijk dat die mannen het er om doen. Tesla aandeel was 14% omlaag door de ruzie en nu weer normaal blijkbaar.

Ik heb al veel langer het gevoel dat de markt met opzet bespeeld wordt.

Bij elke aankondiging van Trump in de zin van "we gaan 50% tariffs heffen op product X" kelderen de aandelen, en dan enkele dagen later "ah nee, we gaan dat voorlopig toch nog niet doen".

Ik heb al veel langer het gevoel dat de markt met opzet bespeeld wordt.

Bij elke aankondiging van Trump in de zin van "we gaan 50% tariffs heffen op product X" kelderen de aandelen, en dan enkele dagen later "ah nee, we gaan dat voorlopig toch nog niet doen".
Dat is inderdaad de bedoeling, zodat hij en zijn rijke vriendjes nog rijker kunnen worden op de kap van de gewone mensen.

Precies een mop van "er was eens een oranje moppersmurf, een drugspakkende money man en een bipolaire zot. Ze gingen samen de wereldorde herorganiseren".

Ik weet niet wat Amerika nog wil bereiken going forward, maar met dergelijk gedrag ga je aan de onderhandelingstafel zeker indruk maken bij Xi, Vladimir en Ursula... Hoe kun je nu nog serieus onderhandelen met 1 van die gasten als ze zich als kleuters gedragen op - godbetert - twitter (derivaten).

Hoe denkt Trump dat het zal gaan ?

"China wil 10 %"
- Amerika wil "50% tarief"
"EPSTEIN"
- "IK GA JE CONTRACTEN AFPAKKEN"
"SLECHTE WET"
- "BOOBOOBOO"
"50% is OK"

Zoiets ? Lijkt me weinig realistisch...

Kun je je inbeelden dat je Bessent of zo bent ? Mag je voor de zoveelste keer ergens de shit gaan opruimen en moet je voor de zoveelste keer slikken en op je tong bijten en de grote leider prijzen en verder gewoon vierkant negeren. En je overal excuseren 'dat het anders uitgesproken is dan bedoeld was maar dat de intentie goed was'. Lijkt me vermoeiend.

Even me zelf citeren.

Het is uiteindelijk
"China wil 50, USA wil 10."
"JA WE GAAN AKKOORD" geworden

Te lachwekkend voor woorden.

Terug
Bovenaan