Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Musk heeft voor ongeveer 400 miljard dollar troeven in handen + één van de grootste megafoons ter wereld met Twitter..
Ik ben in dubio over wie er het meest macht heeft hier. Wel ben ik benieuwd naar de modder die beide heren naar elkaar kunnen gooien, want ze hebben sowieso alletwee potjes die ze liever toegedekt zien blijven.
Goh, voorlopig. Ik denk dat enkele miljarden van Elon wel enkele republikeinse senatoren kan overtuigen om tegen Trump's plannen te stemmen. Met Elon als getuige gaat een impeachment procedure ook wat geloofwaardiger worden.Laten we wel een beetje rationeel blijven, Trump is vele malen machtiger dan Musk is/ooit zal zijn. Dat wil niet zeggen dat Musk machteloos is, zeker vanwege zijn Starlink enzo
Trump. Elon Musk is toch veel te machtig gewoon. DJT is democratisch verkozen.Wat een dilemma voor de typische MAGA'ers die zo geobsedeerd waren door Elon. Wie moeten ze nu kiezen om te aanbidden?
En stel je dan voor dat Trump z'n naam in die Epstein-files staat, gans Magastan wordt zot.Wat een dilemma voor de typische MAGA'ers die zo geobsedeerd waren door Elon. Wie moeten ze nu kiezen om te aanbidden?
Spoiler alert!Wat een soap. Op tv zou deze aflevering eindigen met Musk die tweet dat Trump hem voor de verkiezingen gevraagd heeft de stemcomputers in de swing states te hacken.

Als dat geen werkzekerheid is voor team legal...Legal teams moeten toch overuren draaien bij die twee![]()

De sequel is meestal slechter helaas.Sinds Trump aan de macht is, heb je toch echt het gevoel dat je naar een slechte komedie aan het kijken bent. En dan te denken dat de film nog geen 25% ver is. Zo genant alweer. Twee "volwassen" mannen die elkaar bedreigen en uitmaken via hun eigen social media. Geniaal dit.