UEFA Champions League 2025-2026

PSG houd gewoon heel goed het centrum toe. Laat Bayern redelijk doen op de flank en ze hebben er geen oplossing voor. Kane weet niet waar lopen en de vleugelspelers vinden niemand.

PSG veel beter georganiseerd en terwijl ook nog eens veel gevaarlijker dan Bayern, terwijl Kompany geen weg door de defensie vindt.

Uiteraard is die snelle 0-1 een geschenk in een terugmatch om het nadien verdedigender aan te pakken. Maar los daarvan is PSG vandaag toch op alle vlakken veel beter? Puur hun eigen falen voor doel dat het nog geen 0-3, 0-4 staat. Kvaratshkelia doet wat ie wil.

Uiteraard is die snelle 0-1 een geschenk in een terugmatch om het nadien verdedigender aan te pakken. Maar los daarvan is PSG vandaag toch op alle vlakken veel beter? Puur hun eigen falen voor doel dat het nog geen 0-3, 0-4 staat. Kvaratshkelia doet wat ie wil.
Tuurlijk. Bayern speelt heel zwak. Maar vind het vooral bizar dat men dit in Kompany zijn schoenen gaat schuiven. Wat had hij dan exact moeten doen?

Bayern had ook gewoon altijd al minstens een goal moeten maken trouwens.

Tuurlijk. Bayern speelt heel zwak. Maar vind het vooral bizar dat men dit in Kompany zijn schoenen gaat schuiven. Wat had hij dan exact moeten doen?

Bayern had ook gewoon altijd al minstens een goal moeten maken trouwens.
Luis Enrique lijkt me de problemen van vorige week beter te hebben geneutraliseerd. Ze lijken me de aanvallende impulsen van Bayern beter te kunnen lam leggen vandaag itt vorige week. En PSG mag eigenlijk nog altijd redelijk easy tot aan/in de 16 van Bayern combineren.
Kan ook aan het niveau van de spelers liggen hoor. Of een combinatie.

Heel compact spelen vs park the bus vind ik altijd heel gelijkaardig. Op zich heeft psg gewoon een goede defensieve latch gespeeld. Maar Olise & Diaz ook gewoon pak minder als vorige week.

Altijd jammer als die qatarezen winnen

Heel compact spelen vs park the bus vind ik altijd heel gelijkaardig. Op zich heeft psg gewoon een goede defensieve latch gespeeld. Maar Olise & Diaz ook gewoon pak minder als vorige week
Olise en Diaz minder, maar komen bijna elke keer naar binnen en centraal zit alles dicht. Gewoon goed van PSG

Als ze dan eens buitenom gaan is Kane nooit waar hm moet zijn

Bon. Oververdiende winnaar he. Daar is iedereen het over eens. Had altijd de finale moeten zijn. ;)

Edit: pffff, echt nu nog die goal.

PSG toch defensief wat stabieler en aanvallend nog net iets sterker ook.

Zonder een goede Neuer was het al sneller boeken toe. Bij Bayern vandaag aanvallend toch net niet goed genoeg. Tot nu dan. ;)

Terug
Bovenaan