Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn dezelfde 2 ploegen, dus zou het verschil zeker wel aan de coaching toeschrijven, psg zonder hakimi zelfs iets zwakkerTuurlijk, maar Is dat zo onlogisch als je 2 goals voorstaat?
Bizar om dat op de coaches te gaan steken.
Qua naam misschienHet zijn dezelfde 2 ploegen, dus zou het verschil zeker wel aan de coaching toeschrijven, psg zonder hakimi zelfs iets zwakker
Tuurlijk. Bayern speelt heel zwak. Maar vind het vooral bizar dat men dit in Kompany zijn schoenen gaat schuiven. Wat had hij dan exact moeten doen?Uiteraard is die snelle 0-1 een geschenk in een terugmatch om het nadien verdedigender aan te pakken. Maar los daarvan is PSG vandaag toch op alle vlakken veel beter? Puur hun eigen falen voor doel dat het nog geen 0-3, 0-4 staat. Kvaratshkelia doet wat ie wil.
Luis Enrique lijkt me de problemen van vorige week beter te hebben geneutraliseerd. Ze lijken me de aanvallende impulsen van Bayern beter te kunnen lam leggen vandaag itt vorige week. En PSG mag eigenlijk nog altijd redelijk easy tot aan/in de 16 van Bayern combineren.Tuurlijk. Bayern speelt heel zwak. Maar vind het vooral bizar dat men dit in Kompany zijn schoenen gaat schuiven. Wat had hij dan exact moeten doen?
Bayern had ook gewoon altijd al minstens een goal moeten maken trouwens.
Olise en Diaz minder, maar komen bijna elke keer naar binnen en centraal zit alles dicht. Gewoon goed van PSGHeel compact spelen vs park the bus vind ik altijd heel gelijkaardig. Op zich heeft psg gewoon een goede defensieve latch gespeeld. Maar Olise & Diaz ook gewoon pak minder als vorige week

Toch niet!Wordt dit de eerste match dit seizoen waarin Bayern géén goal maakt?

NeeWordt dit de eerste match dit seizoen waarin Bayern géén goal maakt?