UEFA Conference League 2025-2026

1-0 is veel te mager. Ook 2 enorme kansen weggegeven. Als je zo nog een helft kunt spelen, moet je er toch meer kunnen maken. Maar … waarschijnlijk komt er nu een brakke 2de helft aan

Als je nog enkele euro's voor Hazard kan krijgen, aanpakken

Kost ons hier eigenhandig de kwalificatie. Mist gewoon 2 kansen die je op profniveau nooit mag missen. Ene hoog over en ene simpel op de keeper

Hasi zal tevreden zijn zeker? Gelijkspel.
Hun kapitein had er ook al wel sneller af kunnen/moeten vliegen

Nu ginds snel 1-0 en dan ons verliezen aan randgebeurtenissen en frustraties, zie je zo gebeuren

Als je nog enkele euro's voor Hazard kan krijgen, aanpakken

Kost ons hier eigenhandig de kwalificatie. Mist gewoon 2 kansen die je op profniveau nooit mag missen. Ene hoog over en ene simpel op de keeper

Hasi zal tevreden zijn zeker? Gelijkspel.
Hun kapitein had er ook al wel sneller af kunnen/moeten vliegen

Nu ginds snel 1-0 en dan ons verliezen aan randgebeurtenissen en frustraties, zie je zo gebeuren
Daar ga je maar een paar kansen krijgen en die moeten erin. Als je de efficiëntie vandaag zag. En je weet ook dat je er meerdere moet maken, want je krijgt er altijd eentje binnen

Alé, Hasi heeft zijn gelijkspel :lol:. Anderlecht blijft toch echt ziek. In de Belgische competitie lig ik daar niet echt wakker van, maar Europees is het hoogtijd dat ze daar eindelijk weer eens op de been geraken.

Alé, Hasi heeft zijn gelijkspel :laugh:. Anderlecht blijft toch echt ziek. In de Belgische competitie lig ik daar niet echt wakker van, maar Europees is het hoogtijd dat ze daar eindelijk weer eens op de been geraken.
Gohja ziek.. vandaag hebben ze echt een hele goede match gespeeld. Ze hebben kansen gehad om 5 matchen te winnen. Maar je mist alles en krijgt het deksel op de neus. Ik zeg veel negatief over Anderlecht maar de prestatie vandaag op zich was dik in orde.

Ik ging ervan uit dat ze weer een absolute non match gingen spelen tegen Athene , maar dat was niet het geval. Het resultaat gaat wel hetzelfde zijn vrees ik: geen team in de conference leaguz

Je hebt dan een jonge ploeg, dan zou een rustige coach toch een meerwaarde zijn

Maar nee, een opgefokte Albanees die alles en iedereen zit op te fokken en zelf dom geel pakt voor een discutabele inworp op hun helft.

Veel te late wissels ook in mijn ogen

Terug
Bovenaan